رئیس کمیته شوراها و امور داخلی کشور٬ با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح تحول نظام سلامت کشور از سوی وزیر بهداشت دولت یازدهم، گفت: طرح تحول نظام سلامت کشور از جمله برنامه‌های قابل توجه در عرصه بهداشت عمومی کشور است که رضایتمندی عمومی را به همراه دارد.

رضایتمندی مردم و پزشکان با اجرای طرح تحول سلامت

سلامت نیوز :رئیس کمیته شوراها و امور داخلی کشور٬ با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح تحول نظام سلامت کشور از سوی وزیر بهداشت دولت یازدهم، گفت: طرح تحول نظام سلامت کشور از جمله برنامه‌های قابل توجه در عرصه بهداشت عمومی کشور است که رضایتمندی عمومی را به همراه دارد.
امیر خجسته در گفت وگو با  خبرگزاری خانه ملت،‌ برنامه‌های طرح تحول نظام سلامت کشور را از جمله برنامه‌های قابل توجه در عرصه بهداشت عمومی برشمرد و گفت: وزیر بهداشت شخصیتی کاردان و علاقمند به پیشرفت درمانی کشور است که از روز شروع به کار اقدامات و سیاست‌های ارزنده‌ای در این زمینه داشته که طرح تحول نظام سلامت کشور از جمله این سیاست‌های مطلوب به شمار می‌رود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جایگاه و ارزش علوم پزشکی در تسکین آلام بشری، گفت: با اجرای طرح تحول سلامت در کشور بسیاری از آلام بشری که با بی‌پولی دو چندان شده بود مرتفع می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ خدمت در عرصه درمانی را خدمتی مقدس و در جهت ارزش‌های انسانی و الهی ارزیابی کرد و گفت: وزیر بهداشت دولت یازدهم با اجرای طرح یاد شده به خوبی پاسخگوی دغدغه‌های مردم در بخش سلامت شد.

خجسته افزود: اراده چندین ساله دولت‌ها برای کاهش دغدغه مردم در بخش درمان و سلامت با اقدام به موقع دولت یازدهم و با اجرای طرح تحول سلامت به فعل تبدیل شد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس٬ با بیان اینکه اجرای طرح تحول سلامت باید با تامین زیرساخت‌ در شبکه‌های بهداشت کشور همراه شود٬‌ تصریح کرد:‌ آماده بودن زیرساخت ها در کنار اجرای این طرح به رضایتمندی مردم و پزشکان منجر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha