کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه هفته جاری خود که با حضور مسئولین سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، سازمان دامپزشکی و مسئولین وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود، به بررسی کیفیت گوشت‌های وارداتی و نحوه نظارت بر واردات، قرنطینه و کشتار و توزیع آن می‌پردازد.

سلامت نیوز:کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه هفته جاری خود که با حضور مسئولین سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، سازمان دامپزشکی و مسئولین وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود، به بررسی کیفیت گوشت‌های وارداتی و نحوه نظارت بر واردات، قرنطینه و کشتار و توزیع آن می‌پردازد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، همچنین قاضی‌زاده‌ی هاشمی، وزیر بهداشت و درمان، به منظور پاسخ به سوالات نمایندگان در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان حاضر خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به منظور پاسخ به سوال مشترک رستمیان نماینده دامغان ونظری‌مهر نماینده کردکوی به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس می‌رود.

بررسی طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت کشور و ادامه بررسی طرح اصلاح قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی نیز در دستور کار اعضای این کمیسیون قرار دارد.

لازم به ذکر است مسئولین بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح نیز در خصوص اعتبارات حوزه‌ سلامت نیروهای مسلح کشور به اعضای کمیسیون بهداشت و درمان گزارش می‌دهند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha