مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر گفت: پیش بینی می شود تعداد افراد تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر تا پایان برنامه چهارم توسعه به یک و نیم میلیون نفر برسد.

سید مجید موسویان در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه 35 درصد از جمعیت کشور را روستاییان تشکیل می دهند ، گفت: هر زن و مرد روستایی و عشایر در کشور می تواند برای برخورداری از مزایای بازنشستگی تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گیرد و فرد روستایی که حداقل 65 سال سن و 15 سال سابقه پرداخت حق بیمه در این صندوق را داشته باشد می تواند از مزایای بیمه اجتماعی بهره مند شود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، بر آگاه سازی مردم از مزایای بیمه اجتماعی اشاره کرد و افزود: باید مردم را نسبت به اهمیت برخورداری از خدمات بیمه اجتماعی آگاه کنند تا به سمت تحت پوشش قرار گرفتن سوق داده شوند.

وی به آمار خانوارهای روستایی تحت پوشش بیمه اجتماعی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته بیش از 400 هزار خانوار روستایی و عشایر تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی قرار گرفته اند همچنین پیش بینی می شود، تعداد افراد تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر تا پایان برنامه چهارم توسعه به یک و نیم میلیون نفر برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha