شهیندخت مولاوردی در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: درسهای آموخته شده درسالیان گذشته و درموضوعات مشابه به خوبی یادآورمی شود که هرجا وهرزمان برخوردها سلبی وحذفی بوده نتیجه عکس حاصل شده است و آزموده را آزمودن خطاست.

معاون روحانی: با بگیروببند جمعیت زیاد نمی شود

سلامت نیوز: شهیندخت مولاوردی در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: درسهای آموخته شده درسالیان گذشته و درموضوعات مشابه به خوبی یادآورمی شود که هرجا وهرزمان برخوردها سلبی وحذفی بوده نتیجه عکس حاصل شده است وآزموده را آزمودن خطاست.


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: این واقعیت که جمعیت جوان نیازولازمه پیشرفت، توسعه، استقلال وامنیت کشوراست باید به یک باورعمومی تبدیل شود وراه آن هم بگیروببند وداغ ودرفش نیست.

 به گزارش سلامت نیوز، شهیندخت مولاوردی در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: درسهای آموخته شده درسالیان گذشته و در موضوعات مشابه به خوبی یادآورمی شود که هرجا وهرزمان برخوردها سلبی وحذفی بوده نتیجه عکس حاصل شده است وآزموده را آزمودن خطاست.

وی خاطرنشان کرد: تصویب کلیات طرح افزایش نرخ باروری وپیشگیری ازکاهش رشد جمعیت کشوردرمجلس شورای اسلامی موجی ازبحث وجدل را به همراه داشته است. استدلال مخالفان- که نماینده دولت ومرکزپژوهشهای مجلس جزوآن هستند- براین مبناست که برخورد سلبی وتنبیهی با موضوع راه حل مسئله نیست و درهیچ کشوری هم به عنوان سیاست جمعیتی درپیش گرفته نشده است.

وی افزود: این روش‌ها بیش ازآنکه به افزایش نرخ باروری منجرشود به زیرزمینی شدن روشهای رایج پیشگیری ازبارداری می انجامد و در نهایت به جای افزایش جمعیت کشوربه ازدیاد جمعیت زندانها منجر می‌شود که این مورد برخلاف سیاست قضایی نظام درقضازدایی، حذف برخی عناوین مجرمانه و کاهش جمعیت کیفری زندانهاست.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: با برخورد ایجابی و تشویقی که اقناع جوانان را برای ازدواج و فرزندآوری به دنبال داشته باشد و متضمن حفظ و رعایت سلامت مادر و کودک و فاصله بارداری باشد و روشهای منطقی واصولی دیگر، می‌توان به پیشبرد اهداف مورد نظرامیدواربود و سیاستهای کلی جمعیتی هم که اخیرا ابلاغ شده است کاملا واقع‌بینانه با این پدیده برخورد کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha