یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 115256

یک مبتکر انگلیسی مچ بندی ابداع کرده است که اگر کاربر به اهداف تناسب اندام خود نرسد با وارد کردن شوک الکتریکی به او هشدار می دهد. مچ بندی که برای تناسب اندام شوک می دهد.

سلامت نیوز: یک مبتکر انگلیسی مچ بندی ابداع کرده است که اگر کاربر به اهداف تناسب اندام خود نرسد با وارد کردن شوک الکتریکی به او هشدار می دهد.
مچ بندی که برای تناسب اندام شوک می دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، این مچ بند که «پاولوک» نام دارد به کاربر کمک می کند تا به اهداف خود برای انجام تمرینات بدن سازی برسد و در صورتیکه کاربر به اندازه کافی فعالیت بدنی نداشته باشد با وارد کردن شوک الکتریکی به او هشدار می دهد.

اهمیت این مچ بند به دلیل شوکی که وارد می کند نیست بلکه به مغز آموزش می دهد تا کارهایی را کاربر قصد انجام آنها را دارد انجام دهد.

این مچ بند با استفاده از الگوریتم های ثابت شده روانشناسی، کاربر را مجبور می سازد تا به تعهدات خود برای تناسب اندام پایبند باشد و در صورت غفلت یک شوک الکتریکی خفیف به کاربر وارد می کند.

به گزارش ساینس،مخترع این مچ بند می گوید:پالوک با استفاده از روش های تقویت مثبت (آموزش به مغز برای انجام کارهایی که کاربر قصد انجام آنها را دارد) و تقویت منفی (وارد کردن شوک) کاربر را وادار می کند تا در عادات خود تغییر ایجاد کرده و به اهداف از پیش برنامه ریزی شده خود برسد.

مبتکر پاولوک امیدوار است که این مچ بند سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha