‌نماینده مجلس گفت: طرح تحول نظام سلامت بعنوان یکی از ابتکارهای دولت تدبیر و امید، به نیازهای مردم در حوزه سلامت پاسخ خواهد داد.

سلامت نیوز: ‌نماینده مجلس گفت: طرح تحول نظام سلامت بعنوان یکی از ابتکارهای دولت تدبیر و امید، به نیازهای مردم در حوزه سلامت پاسخ خواهد داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، منطقه ایلام، «عمران علی‌محمدی» در بازدید از بیمارستان آیت‌اله طالقانی ایلام، اظهار کرد: در اجرای طرح تحول نظام سلامت همکاری مناسبی بین دولت و مجلس وجود دارد به گونه‌ای که عملکرد دانشگاه علوم پزشکی ایلام به دلیل بهینه‌سازی و تجهیز بیمارستان‌ها از طرف وزیر خوب ارزیابی شده است.

نماینده ایلام وضعیت آورژانس طالقانی را استاندارد ارزیابی کرد و گفت: با تجهیز کامل بیمارستان توان نزدیک شدن به استانداردهای روز کشور را دارد و استان ایلام در حوزه سلامت در دو بخش ام آر ای و سی‌تی‌اسکن محدودیت دارد که با خریدهای مورد نیاز، استقرار و بکارگیری آنها خدمات‌رسانی با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

علی‌محمدی راه‌اندازی بخش شیمی‌درمانی را نعمت بزرگی برای استان محروم ایلام که به اجبار برای انجام امور درمانی به استان‌های همجوار مراجعت می‌کردند عنوان کرد و گفت: مردم در مراجعه به بیمارستان‌ها برای بهره‌مندی از طرح عجله نکنند .یقیناً این امکانات ماندگاری داشته و رعایت نوبت توان دانشگاه را در ارائه خدمات بیشتر محقق خواهد کرد.

وی ادامه داد: رییس جمهور، وزیر بهداشت و درمان و همچنین وزیر مسکن قول‌های مساعدی در مورد تخصیص اعتبار لازم از بخش دولتی برای افتتاح بیمارستان 374 تخت‌خوابی ایلام داده است که با افتتاح این بیمارستان 80 درصد مشکلات درمان استان حل خواهد شد.

وی گفت: انتظار از وزارت بهداشت و درمان این است که تدابیری در مورد پزشکان عمومی و پزشک خانواده اندیشیده شود و جدیت بیشتری در اعزام پزشکان عمومی به مناطق محروم جهت تکمیل و پوشش طرح پزشک خانواده داشته باشند.

علی‌محمدی از اختصاص اعتبار هزینه‌ی راه‌اندازی 16 واحد مرکز بهداشت در استان از سوی وزارت نفت قدردانی کرد و گفت: این پروژه‌ها در حال اجرا بوده و تا پایان سال راه‌اندازی خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha