حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: اگر زنان بچه‌دار شوند در خانه دچار افسردگی نمی‌شوند و مردان نیز به زندگی دلبسته‌تر می‌شوند که همین امر نیز خود موجب کاهش اختلافات زندگی و فرو نریختن پایه زندگی می‌شود.

سلامت نیوز: حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: اگر زنان بچه‌دار شوند در خانه دچار افسردگی نمی‌شوند و مردان نیز به زندگی دلبسته‌تر می‌شوند که همین امر نیز خود موجب کاهش اختلافات زندگی و فرو نریختن پایه زندگی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در خرم‌آباد اظهار داشت: یکی از معضلات بزرگی که جامعه امروز را تهدید می‌کند تهدید نسل است که باید مورد توجه ویژه مسئولان در این استان قرار گیرد.

وی عنوان داشت: در کشور ایران 21 میلیون خانوار زندگی می‌کند که از این تعداد متأسفانه 14.5 درصد بدون فرزند هستند.

حجت‌الاسلام میرعمادی ادامه داد: بین هر زن و شوهری که 2 نفر هستند 1.5 نفر از خود به جای می‌گذارند که این یک خطر بسیار بزرگ برای جامعه ما است و راه را برای توطئه‌های دشمنان باز می‌کند.

امام جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: برخی از خانواده‌ها 3 سال است که ازدواج کرده‌اند اما بچه‌دار نمی‌شوند و این باعث می‌شود که دلبستگی زن و شوهر به زندگی کم شود و زن نیز در خانه دچار افسردگی شود.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: اگر زنان بچه‌دار شوند در خانه دچار افسردگی نمی‌شوند و مردان نیز به زندگی دلبسته‌تر می‌شوند که همین امر نیز خود موجب کاهش اختلافات زندگی و فرو نریختن پایه زندگی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اضافه کرد: صدا و سیما وظیفه دارد در جهت پیشگیری از طلاق، بیان خطرات آن، ترویج فرهنگ افزایش نسل، آثار طلاق، تقویت مهارتهای زندگی و ... را در دستور کار خود قرار دهد و در این راستا با تولید برنامه‌های متنوع و هنری مردم را آگاه کنند.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان یکی از برنامه‌هایی که به دوش مبلغان گذاشته شده است سخنرانی در خصوص افزایش نسل بوده زیرا کمبود جمعیت یک خطر جدی برای جامعه ما است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه کمترین آمار طلاق در سیستان و بلوچستان و بیشترین زاد و ولد در این استان است گفت: برخی از نقاط مرزی بیشترین زاد و ولد را دارند که این امر باید به همه نقاط کشور سرایت کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان متذکر شد: امور بانوان استانداری وظیفه دارد گزارشی از وضعیت مشاوره ازدواج و پیشگیری از طلاق را در استان لرستان به ما ارائه دهد زیرا برخی از مشاوره‌ها و آگاهی‌های قبل از طلاق برای خانواده‌ها بسیار ضروری و با اهمیت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha