مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی از نامگذاری ایام هفته تأمین‌اجتماعی خبر داد و گفت: این هفته از 19 تیرماه آغاز و تا 25 تیر ادامه دارد.

سلامت نیوز: مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی از نامگذاری ایام هفته تأمین‌اجتماعی خبر داد و گفت: این هفته از 19 تیرماه آغاز و تا 25 تیر ادامه دارد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ، امیرعباس تقی‌پور با بیان اینکه نام‌گذاری ایام هفته تأمین‌اجتماعی برای اولین بار انجام می شود، اظهار داشت: ایام هفته تأمین‌اجتماعی براساس وظایف و راهبردهای اساسی مرتبط با این سازمان نام‌گذاری شده‌اند.
وی افزود: هفته تأمین‌اجتماعی در سال‌جاری از روز پنجشنبه 19 تیرماه آغاز می‌شود و تا چهارشنبه 25 تیرماه ادامه می‌یابد.

تقی‌پور ادامه داد: ایام این هفته به ترتیب با عنوان «تأمین‌اجتماعی عدالت و امنیت اجتماعی»، «تأمین‌اجتماعی، فرهنگ و اقتصاد مقاومتی»، «تأمین‌اجتماعی و سیاست‌های کلی نظام سلامت»، «تأمین‌اجتماعی و تعامل با شرکای اجتماعی»، «تأمین‌اجتماعی، برنامه محوری و قانونمداری»، «تأمین‌اجتماعی، کارآمدی با نهضت ICT» و «تأمین‌اجتماعی، رسانه و پاسخگویی» نامگذاری شده‌اند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در ایام هفته تأمین‌اجتماعی برنامه‌های مختلفی برای معرفی خدمات این سازمان و برقراری ارتباط مطلوب با شرکای اجتماعی درنظر گرفته شده است.

تقی پور گفت: در نشست خبری مدیرعامل سازمان که روز سه‌شنبه 17/4/93 برگزار خواهد شد، جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته تأمین‌اجتماعی اعلام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha