چندی پیش وزیر بهداشت در واکنش به تجمعی که عده ای از پزشکان متخصص که باید طبق تعهد خود 12 سال در مناطق محروم خدمت کنند گفت که زیر بار تحصنها نخواهد رفت و پزشکان باید به تعهد خود عمل کنند.این در حالیست که این پزشکان متخصص با ارسال پیامها و نامه های متعدد به سلامت نیوز خواسته خود را تنها ملاقات حضوری با وزیر بهداشت عنوان کرده و خواستار این هستند که در یک جلسه حضوری ایشان به صحبتهای انان گوش دهد و مدارک آنان را شخصا بررسی کند.

شورای آموزش تخصصی به وزیر بهداشت اطلاعات نادرست میدهد/ چرا با وجود اینهمه متخصص با تریلی در مناطق محروم عمل جراحی انجام میدهید؟

سلامت نیوز :چندی پیش وزیر بهداشت در واکنش به تجمعی که عده ای از پزشکان  متخصص که باید طبق تعهد خود 12 سال در مناطق محروم خدمت کنند گفت که زیر بار تحصنها نخواهد رفت و پزشکان باید به تعهد خود عمل کنند.
این در حالیست که این پزشکان متخصص با ارسال پیامها و نامه های متعدد به سلامت نیوز خواسته خود را تنها ملاقات حضوری با وزیر بهداشت عنوان کرده و

خواستار این هستند که در یک جلسه حضوری ایشان به صحبتهای انان گوش دهد و مدارک آنان را شخصا بررسی کند.

سلامت نیوز تنها به جهت روشن شدن موضوع  پیامها را منتشر میکند و آماده انتشار هرگونه جوابیه از سوی وزارت بهداشت به این پزشکان است.

به گزارش سلامت نیوز در بخشی از پیام ها امده است :
چه رسمی است که ملاقات حضوری با مسئولان ممنوع است و از دادن پاسخ به نامه ارباب رجوع امتناع میشود! اینها از دوره وزارت شما باب شده است.
چرا بارها شعار تکریم ارباب رجوع را سر میدهید  اما خود را از مردم جدا کرده اید؟
در بخش دیگری از این پیامها یک متخصص خطاب به وزیر بهداشت  تاکید کرد :« نامه این پزشکان متخصص را که به گفته خودتان مطالعه فرموده و به بخش مربوطه ارجاع داده اید، آن بخش مربوطه که همان شورای متخلف آموزش پزشکی است نامه را نه تنها رسیدگی نکرده که بایگانی کرده است.»

وی همچنین معتقد است :« شورای آموزش تخصصی به وزیر بهداشت  اطلاعات نادرست میدهند.»

وی میگوید :« اگر دنبال حق و عدالت هستید و نه مصلحت بگذارید مدارکمان را به شما نشان دهیم بعد قضاوت کنید!»

در یکی دیگراز این نامه ها نوشته شده  : « چرا شما با این تریلی ها در مناطق محروم عمل جراحی چشم انجام میدهید؟بدلیل بیسوادی یا بی لیاقتی ما که نیست که زحمت آمدن به مناطق محروم را از تهران میکشید ، بلکه بدلیل نبودن تجهزات چشم پزشکی واتاق عمل است.شما با آمدنتان با گروه خیریه نورآوران سلامتان به مناطق محروم مهر تائیدی بر بیهودگی انجام طرح جراحان سهمیه زنان میزنید وانتظار دارید 12 سال به این روال ادامه دهیم!»

یک متخصص دیگر طی پیامی خاطر نشان کرد :« آیا شعارهایی که در رابطه با طرح تحول سلامت داده اید بدون همکاری پزشکان قابل اجرا است؟ »
در جای دیگری از پیام ها آمده است : «ما زنان ایرانی باید 12 سال در مناطق به اصطلاح محروم به عنوان تبعیدی بپوسیم وشما شاهد صفهای طولانی در جلوی بیمارستانهای دانشگاهی تهران وکلان شهرها باشید ودلتان به درد بیاید!»


در یکی از پیام ها با تاکید بر اینکه : امام خمینی فرمودند که مسئولان نباید خودشان را از مردم جدا کنند آماده است : « وزیر محترم در دوره شما ، ملاقات حضوری مسئولان با ارباب رجوع وحتی اگر پزشک باشند امکان پذیر نبوده و به نامه ها جوابی داده نمیشود!! شاید نباید آرامش کارکنانتان در این وزارتخانه عریض وطویل به هم بخورد!.فقط مانده تجمع که آنرا هم جمع خواهید فرمود.ما هم از امام زمان طلب استمداد میکنیم وهرکسی که در حقمان اجحاف کند به خدا خواهیم سپرد.»

در پیام دیگری آمده است : « میخواهید تجمع وتحصن چند پزشک زن که برای دادخواهی آمده اند را سیاسی جلوه دهید از شما که ادعای خیری ونیکوکاری وطرفداری از مظلوم را دارید چنین برخوردی بسیار بعید است ما چگونه وکی زورگویی کرده ایم؟

در زیر متن کامل پیامها بدون هیچگونه دخل و تصرفی می آید :


پزشک محروم

انشاله روزی خواهد رسید که بساط امتحان دستیاری وطرح وطرح بازی وسهمیه بازی وتقلب ودروغ وسئوال فروشی ورتبه فروشی از این وزارت بهداشت عریض وطویل که باید کوچک شود جمع شده وپایه های سلامتی مردم یعنی پزشکان که اگر نباشند وجود وزارت بهداشت بی معنی است به جایگاه واقعی خود بازخواهند گشت ویک عده  میز نشین ارباب رجوع کش هیچکاره و فخرفروش که درساختمانهای بلند بودجه های کلان دریافت میکنند وبرای پزشکان طرح وبرنامه وآئین نامه قرون وسطایی مینویسند!!!!! به سزای اعمالشان خواهند رسید!اینهاخودشان تا بحال به روستا هاقدم نگذاشته اند وپزشک خانواده بدبخت را تا ساعت ۴ بعد از ظهر در روستاها نگه میدارند واسمش را انجام کارهای اداری و جلسه با اهالی و…میگذارند.

کاغذ بازی و آئین نام نویسی ونامه نگاری تحول یه اصطلاح نظام سلامت راببینید فقط بگیر وببند پزشک طرحی وتحکم وتوهین است!مطب باز نکنند ماندگار بشند و اما دریافتی شان !حقوق های معوقه شان!زندگیشان !رفت وآمدشان خانواده شان!هیچکدام مطرح نشده!!با یک ملیون تومان حقوق ماهانه بدون تجهیزات پزشکی واتاق عمل یک سهمیه زنان چیکار میتونه برای مردم بکند؟فقط شعار اینکه فلان شهرستان متخصص دارد برایشان کافیست!ماندگاری یعنی ماندگاری در قفس وتبعید!

زن متخصص
آخرالزمان یعنی این!بنظر شما ما آزادی بیان آنهم در مقابل وزارت بهداشت که خانه اصلی مان است نداریم؟این چه رسمی است که ملاقات حضوری با مسئولان ممنوع است و از دادن پاسخ به نامه ارباب رجوع امتناع میشود!اینها از دوره وزارت شما باب شده است!!! بارها شعار تکریم ارباب رجوع را سر میدهند و یک کاغذ وقلم در ادارات وابسته به دانشگاههای علوم پزشکی بصورت ظاهر سازی نصب کرده اند و خودشان را از مردم جدا کرده اند….

پزشک منطقه زنان نه ببخشید محروم
کارشناس مربوطه!این هم یکی از عجیب ترین ومزحک ترین بوروکراسیهای وزارت بهداشت شده است!هرکسی که مدیریت بلد نیست وگاه رشته اش هم به مسئولیتش نمیخورد برتخت مقام وپست مینشیند وهمه نامه ها ودرخواستها را به کارشناس ارجاع میدهد آنهم چه کارشناسی! کارشناسی که متن قوانین مجلس وآئین نامه های خود وزارت بهداشت را نخوانده وچند جواب منفی را از حفظ بوده وآنهارا برای مراجعین از کامپیوتر دولت الکرونیک کپی وپیست میکند وگاه که جواب دادن به ضررش خواهد بود وفرد میتواند ازغیر قانونی ومن درآوردی بودن جواب به مراجع قانونی شکایت کند صریحا میگوید ما جوابتان را نخواهیم داد وزورگوئی میکند واین وسط ما زورگو خطاب میشویم!
 
متخصص
جناب قای دکتر هاشمی!
نامه این پزشکان متخصص را که به گفته خودتان مطالعه فرموده و به بخش مربوطه ارجاع داده اید آن بخش مربوطه که همان شورای متخلف آموزش پزشکی است! نامه را نه تنها رسیدگی نکرده که بایگانی کرده است! و وقتی همکاران برای پیگیری مراجعه کرده اند با برخورد توهین آمیز کارشناس این بخش مواجه شده اند! معلوم است دیگر وقتی دبیر این شورا در زمان تصویب. این مصوبه هم دبیر شورای تخصصی بوده اند نامه های واصله را بایگانی میکنند که تخلفشان رو نشود! جالب است که درخواست ملاقات با حضرت عالی را هم ایشان کتبا پاسخ رد میدهند!خوب است که نامه ای را که به گفته خودتان ارجاع میدهید دلیل بایگانی شدنش را هم جویا شوید؟! تخلفات شورای تخصصی از حد گذشته است از لو رفتن سوالات آزمون های دستیاری ، قانون گذاری در مقام قوه مجریه! بی احترامی به همکاران متخصص و جالب است که خودشان را متولی مناطق محروم هم میدانند به جای متولی آموزش پزشکان!!!
از سخنانتان در رسانه پیداست که شورای آموزش تخصصی به شما اطلاعات نادرست میدهند!ما نمیخواهیم زیر تعهدمان بزنیم! ما میخواهیم تعهدات قانونیمان را انجام دهیم! ما میخواهیم ریشه بی قانونی در این شورا خشکانده شود! میدانید چه تعداد از همکارانتان در این سالهای اخیر به کشورهای دیگر مهاجرت کرده اند؟! فکر کرده اید برای چیست؟قطعا برای آب و هوای کشورهای دیگر نیست که رنج غربت را تحمل میکنند!

آقای دکتر هاشمی!

برخورد به گفته خودتان سلبی مسوولین است! که هم به کشور صدمه میزند و هم باعث فرار قشر تحصیل کرده از مملکت میشود!
دایره تنقیح قوانین مجلس وزارتخانه تنها جایی بود که بدون در نظر گرفتن مصلحت! حق و عدالت و قانون را مد نظر قرار داد! آنوقت شما میگویید تخلف کرده اند!
تخلف را وکلای حقوقی وزارتخانه کرده اند که به دلیل به اصطلاح مصلحت اندیشی! متن قانون مصوب مجلس را در دادخواست وزارتخانه به دیوان عدالت اداری تغییر داده اند تا قاضی های عادلی را که به نفع متخصصین رای صادر کرده بودند در اجرای عدالت به گمراهی بکشانند و آرا صادزه را باطل کنند!
این حقیقت تلخی است آقای دکتر هاشمی که از نبود وجدان بیدار در بعضی افراد در وزارتخانه شما ناشی میشود! اگر دنبال حق و عدالت هستید نه مصلحت بگذارید مدارکمان را به شما نشان دهیم بعد قضاوت کنید!

زن متخصص

به فرموده علی(ع) آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند. همه مشکلات انسان از نفسانیات منشا می گیرد. بی قانونی پیش آمده برای همکاران خانم سهمیه زنان که همگی حدمتگزار مردم هستند، از خودخواهی و زیاده طلبی افرادی خاص ناشی می شود که منافعشان در تبعید متخصصان به بهانه های مختلف و از میدان بدر کردن پزشکان صادق و خادم مردم برای ادامه سرکیسه کردن بیماران بدبخت و انجام جراحی و درمانهای غیرضروری با نقاب دفاع از مناطق محروم تأمین می شود. خداوند خودش جوابشان را در دنیا و آخرت خواهد داد.
حق ماست دست کم نامه هایمان  منتشر شود !!

سهمیه زنان
آقای وزیر واقعا شما انتظار داری بعد از 12 سال دیپلم و 7 سال عمومی و 2 سال طرح و 4 سال تخصص دوباره امثال بنده 12 سال طرح بدهند بعد دور از همسرم باشم و بچه داری هم بکنم !؟ بخاطر 10 درصد ارفاق نمره که در حد 3 تست می باشد و بدون آن هم من در رشته خوبی قبول بودم !
چرا فکر نمی کنید راه ساده تری برای من وجود دارد و آن این است 4 سال در یک کشور دیگر درس بخوانم و با رعایت حقوق شهروندی ام زندگی کنم ؟ واقعا فکر کردید شعارهایی که در رابطه با طرح تحول سلامت داده اید بدون همکاری پزشکان قابل اجرا است؟ ولو اینکه ما خودمان با اختیار خود این سهمیه را انتخاب کرده باشیم نباید به این بهانه محکوم به تعهدی بالاتر از ارفاق صورت گرفته شویم؟ به عنوان مجرمانی که جرممان به دنیا آمدن در این کشور و پزشک شدن می باشد خواستار تطابق محکومیت با جرم هستیم !!!!

پزشکان صبور
استخدام پزشک افغانی در بیمارستان دولتی تهران!
http://www.taraznews.com/content/83341
که درتهران به متخصص نیازی نیست!!!!!!!!!!!!!!!!
ما زنان ایرانی باید 12 سال در مناطق به اصطلاح محروم به عنوان تبعیدی بپوسیم وشما شاهد صفهای طولانی در جلوی بیمارستانهای دانشگاهی تهران وکلان شهرها باشید ودلتان به درد بیاید! ام اعتراف به نیاز مردم در کلان شهرها به توسعه بیمارستانهای دولتی وجذب متخصصانی مثل ما نکنید تا به مردمیکه در شهرشان تجهیزات واتاق عمل تخصصی ندارند خدمت کنیم...وزیر زمینی دکتر افغانی استخدام کنید!
خداوند قاضی عادلی است.

شیردلان
این طرح 12 ساله نه برای ما ونه برای مردم فایده ای ندارد.منطق و قانون حکم میکند که 4 سال باشد واگر شما میخواهید به مردم مثلا در رشته چشم خدمت کنید راهی جز استفاده از گروه نورآوران سلامت ندارید وبه ما هم اگر میخواهید این 4 سال به بطالت نگذرد یک تریلی 18 چرخ که دارای اتاق عمل چشم است بدهید.چرا شما با این تریلی ها در مناطق محروم عمل جراحی چشم انجام میدهید؟بدلیل بیسوادی یا بی لیاقتی ما که نیست که زحمت آمدن به مناطق محروم را از تهران میکشید ، بلکه بدلیل نبودن تجهزات چشم پزشکی واتاق عمل است.شما با آمدنتان با گروه خیریه نورآوران سلامتان به مناطق محروم مهر تائیدی بر بیهودگی انجام طرح جراحان سهمیه زنان میزنید وانتظار دارید 12 سال به این روال ادامه دهیم!!!
شما اخیرا فرمودید: " برخورد سلبی با مردم جواب نمی‌دهد"

الان این برخوردی که با ما میکنید اقناعی است!ما که قانع نشدیم!

 

سهمیه خانمها
من فکر میکنم شما مطمئن هستید با نفوذی که دارید دیوان عدالت اداری وقوه قضائیه حرف شما را تائید خواهند کرد که اینگونه با تحکم وسختگیرانه صحبت میکنید ومارا به آنها ارجاع میدهید. اکنون عصر اارتباطات است.وقتی وزارت بهداشت تمامی حرفهای بهداشت جهانی و سازمان ملل را اجرا میکندو از طرف آنها مورد تشویق قرار میگیرد چطور است که ما شکایت به آنها ببریم واز آنها سئوال کنیم در کجای دنیا یک پزشک 12 سال کار بیهوده میکند ویک جراح متخصص بیمار را از شهرستان به متخصص مرکز استان ارجاع میدهد!!خجالت آور و شرم آور برای عالم پزشکی نیست!!!!!

زنان ستم دیده
جناب آقای وزیر!
راه دیوان عدالت را خودمان بلدیم!
به دادخواهی نزد شما آمدیم تا وقت و انرژی نیروهای تحصیل کرده که باید صرف تربیت کودکان این مرز و بوم و رسیدگی به بیمارانشان شود در راهروهای دادگاهها تلف نشود!
آیا کودکان زنان پزشک حق آسایش ندارند؟!این همه قوانین حمایت از زنان و کودکان که در مجلس تصویب میشود شامل حال ما زنان پزشک نیست؟
ما به اندازه مردان کار میکنیم ولی وزارت بهداشت کار 6 برابر مردان از ما زنان میخواهد! در حال که مزیت در نظر گرفته شده برای سهمیه مناطق محروم و مردان در آزمون تخصصی بیش از ما بوده است! آیا در یک مملکت اسلامی. اینگونه تضییع حقوق زنان شرم آور نیست!به بهانه اینکه خودمان تعهد داده ایم آیا کار 6 برابر برای خانمها پذیرفته شده است؟! مسوولین باید برای تنظیم چنین تعهد نامه هایی شرم سار باشند! چقدر سکوت کنیم؟! چقدر شاهد افسردگی و مشکلات روحی فرزندانمان باشیم و دم نزنیم! آیا باز هم میگویید ما حرف زور میزنیم؟!

زن متخصص
"متأسفانه این تحصن‌ها یک روال شده است که بتدریج آن را جمع خواهیم کرد."
تجمع ها نشان میدهند که یکجایی در برخورد با ارباب رجوع مشکل وجود دارد که باید اصلاح شود:
وزیر محترم در دوره شما ، ملاقات حضوری مسئولان با ارباب رجوع وحتی اگر پزشک باشند امکان پذیر نبوده و به نامه هاجوابی داده نمیشود!!شاید نباید آرامش کارکنانتان در این وزارتخانه عریض وطویل به هم بخورد!
امام خمینی فرمودند که مسئولان نباید خودشان را از مردم جدا کنند .فقط مانده تجمع که آنرا هم جمع خواهید فرمود.ما هم از امام زمان طلب استمداد میکنیم وهرکسی که در حقمان اجحاف کند به خدا خواهیم سپرد.

پزشک منصف
به متن قانون نگاه کنید که ما براساس آن تعهد داده ایم بعد قضاوت کنید:
قانون مربوط به خدمت پزشکان و پیراپزشکان‌- مصوب 12/2/1375
ماده 14 ـ به منظور تربیت پزشک متخصص مورد نیاز مناطق‌محروم و نیازمند کشور ، وزارت بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی ‌موظف است به هنگام پذیرش دستیار تخصصی‌، سهمیه‌ های ‌جداگانه‌ای را برای مناطق محروم نیازمند کشور اختصاص دهد،دستیاران تخصصی استفاده کننده از سهمیه مذکور موظفند پس ازانجام دوره تخصص برابر طول دوره تخصص به عنوان خدمات ‌قانونی موضوع این قانون در نقاط مربوط انجام دهند و پس از انجام‌ خدمات مذکور پروانه دایم دریافت خواهند نمود.

آیین نامه اجرایی تبصره ماده (7) موضوع لایحه قانونی اصلاح مواد (7) و (8) قانون تامین وسایل و امكانات تحصیل اطفال و جوانان ایرانی:
دانشجویان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و هنرجویان مؤسسات آموزش عالی هنری كه از تحصیلات رایگان موضوع قانون اصلاح ماده (7) قانون تأمین وسایل و امكانات تحصیل اطفال و جوانان ایرانی استفاده می كنند مكلفند برابر مدت تحصیل رایگان خود در ایران خدمت نمایند.

زنان عدالت خواه
جناب آقای وزیر!
هیچکس از یک وزیر انتظار ندارد زیر بار حرف زور برود! ولی حرف زور هم نباید بزنید! آیا درخواست ملاقات عده ای از همکارانتان با شما حرف زور است!شما نظام سلامتتان را بر دوش همین همکارانتان بنا کرده اید چگونه است که ارزش یک وقت ملاقات را ندارند!اهرام ثلاثه هم بر دوش بردگان بنا شد! تاریخ در این مورد قضاوت خواهد کرد!چرا نمیخواهید بی قانونی را که در سنوات قبلی در وزارت بهداشت در رابطه با سهمیه خانمها اتفاق افتاده از زبان ما بشنوید! چرا چشمهایتان را بر روی واقعیت بسته اید و گوشهایتان صدای عدالت خواهی را نمیشنود!تعیین طول مدت خدمت اجباری از چه زمانی جز اختیارات قوه مجریه آمده است؟! دایره تنقیح قوانین مجلس وزارتخانه شما به حق اظهار نظر کرده اند! آیا حق گویی و حق خواهی در دولت تدبیر و امید از نظر شما اگر بدون اجازه مافوق باشد!!! نکوهیده است! مگر حرف از قانون زدن اجازه مافوق میخواهد!این همه مصلحت اندیشی برای چیست؟!
برادر گرامی آقای دکتر هاشمی!
فردا باید در پیشگاه عدل الهی پاسخگو باشید!آنچه امروز میهنمان به آن نیاز دارد مسوولینی هستند که سعه صدر داشته باشند و شهامت اعتراف به نقایص و اشتباهات!چه اشکالی دارد که بی عدالتی سنوات گذشته را شما جبران کنید؟ مگر این منش بزرگان نیست؟!چشمهایتان را باز کنید آقای دکتر هاشمی و همکاران ستم دیده تان را ببینید!
نردبان این جهان ما و منی ست
عاقبت این نردبان افتادنی ست
لاجرم هر کس که بالاتر نشست
استخوانش سخت تر خواهد شکست!

پزشکان صبور
وزیر محترم ما که نمراتمان برابر سهمیه آزاد وگاه از آن بالاتر بوده هیچ تهعدی جز طرح معمول وقانونی برابر تحصیل نداریم .آنهائیکه واقعا امتیاز گرفته اند ونمره شان 80 درصد بوده چرا به تعهد خود عمل نکردند وبجای 12 سال 2سال طرح گذرانده اند و به ادعای آقای حیدر پور نماینده مجلس اصلا طرح نگذرانده اند!شما میتوانید آنها را از کلان شهرها جهت آغاز ویا ادامه طرح فرا خوانید.اجرکم عندالله
گواهی دیگر بر حقانیت ما:
مدرکی که نشان میدهد سهمیه مناطق محروم آقایان که با 80 درصد نمره قبول شده اند از انجام طرح طفره رفته اند!!!!!
عوض حیدرپور عضو کمیته تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری در گفتگو با فارس( 83/10/28):دبیرخانه شورای علوم پزشکی و تخصصی به هیچوجه مورد اطمینان نیستند و تخلفاتی که به خصوص در زمینه برگزاری آزمون و استفاده های نابجا از سهمیه مناطق محروم انجام شده ضرورت تغییر همه اعضای این شورا و لغو قبولی پذیرفته شدگان سهمیه مناطق محروم را در آزمون سال 82 نشان می‌دهدبا توجه به تخصیص سهمیه مناطق محروم از سال 78 تاکنون هیچ پزشک متخصصی که از طریق این سهمیه پذیرفته شده به مناطق محروم نرفته و این نشان می دهد که در تخصیص این سهمیه، اعمال سلیقه می شود.


وزیر محترم ورییس مرکز سنجش آموزش پزشکی دکتر پورکاظمی لطفا پیگیر این مسئله باشید !
سهمیه زنان که هیچ ربطی به مناطق محروم نداشته 12 سال باید عمرشان تلف شود وآنان که مال سهمیه مناطق محرومند در کلان شهرها مشغولند.خدا را خوش نمی آید اینهمه اجحاف در حق زنان.....ما آنهائی را که در حقمان ظلم میکنند نبخشیده و نفرین خواهیم کرد .

سهمیه زنان
ما زیاران چشم یاری داشتیم
خود غلط بود آنچه میپنداشتیم
وزیر محترم دولت تدبیر وامید !چرا شما برخوردتان با خواسته قانونی وبه حق پزشکان زن همکارتان آنهم در ماه مبارک اینگونه با عصبانیت وتهدید است؟خدا به داد بیماران شما ومردم ایران برسد.شما با اظهار نظر عجولانه ویکطرفه تان ما را ناامید کردید وانگار میخواهید تجمع وتحصن چند پزشک زن که برای دادخواهی آمده اند را سیاسی جلوه دهید از شما که ادعای خیری ونیکوکاری وطرفداری از مظلوم را دارید چنین برخوردی بسیار بعید است ما چگونه وکی زورگویی کرده ایم؟این مسئولان وزیردستان بی منطق وضعیف کش ومتخصص کش شما هستند که زور میگویند واز متخصصین زن، ۱۲ سال کار شرم آور ارجاع متخصص به متخصص از شهرستان به مرکز استان ودر واقع تلف شدن استعدادهای بهترین فرزندان ایران اسلامی وعلافی وخفه شدن وسکوت وگور وگم شدن ومردن در جاده ها برای کاری بیهوده را طلب میکنند.

سهمیه خانمها
جناب وزیر! واقعا حقوقدان منصوب از طرف آقای مهندس طاهر موهبتی معاون حقوقی و امور مجلستان که منصوب جنابعالی است متخلف است؟؟؟ اظهار نظرش شخصی است؟چون از حق ما مظلومان دفاع کرده !
 

سهمیه زنان شیردل
آقای وزیر دلسوز در این ماه مبارک برخوردتان با خواسته قانونی سهمیه خانمها که همکاران ویا بهتر بگویم شاگردانتان هستند عجولانه وبا عصبانیت همراه است.اگر کمی منصفانه تر و عادلانه تربرخورد نمائید مشکل قابل حل است چراکه فارغ التحصیلان جدید وسهمیه مناطق محرومی که امسال در نظرگرفته اید و1400 نفر متخصصی که بنابه فرموده معاون محترم درمانتان 2 ماه آینده به مناطق محروم اعزام میشوند کاهش مدت طرح ما را جبران خواهند کرد.بعداز نامه های فراوانی که نوشته شد وازطرف وزارت بهداشت پاسخ منطقی دریافت نشد راه دیگری جز تجمع برای رساندن حرف متخصصین زن به گوش شما وجود نداشت.

وزارت بهداشت در واقع خانه امید پزشکان است وتجمع در مقابل آن حق پزشکان است نه زورگویی!!!خواستن عدالت واجرای قانون زورگویی است یا ارجاع شرم آور متخصص به متخصص بیماران در مناطق محروم توسط ما سهمیه زنان؟؟؟؟آیا این است خدمت به مناطق محروم ؟ما خواستیم این زورگویی را 4 سال تحمل کنیم وآنرا زیر سئوال نبریم ولی مثل اینکه باید کلا انجام طرح را که بگفته خودتان سربازی اجباری است زیر سئوال ببریم تا برای همیشه طرح وطرح بازی وتلف کردن وقت متخصصان حذف شود.خدا ناظر اعمال ماست و قضاوت با اوست....

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علت برخورد عجیب وخشمگینانه وزیر! ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    28 0
    درسال ۸۲ با تصویب قانونی در شورای آموزش تخصصی وزارت بهداشت ( نشست پنجاه و هشتم)که در آن استفاده‌کنندگان از سهمیه زنان مکلف شدند طی یک تعهدنامه رسمی برای خدمت در مناطق محروم ۳ برابر مدت تحصیل تعهد دهندجناب آقای دکتر هاشمی مشاور وزیر بهداشت وعضو شورای آموزش پزشکی و تخصصی به عنوان نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴) بوده اند!
  • z ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    درصورت عدم تجدید نظر وزارت بهداشت در کاهش مدت طرح سهمیه زنان راهی جز جهانی کردن این ظلم در حق پزشکان زن در عصر ارتباطات از طریق شبکه های اجتماعی وپزشکان بدون مرز ،سازمان ملل وبهداشت جهانی پیش روی زنان متخصص زحمتکش ایران وجود نخواهد داشت.
  • محسن شکیباپور ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    0 0
    سلام وظیفه شورای آموزشی اجرای قانون است نه وضع قانون و این تخلف آشکاری است که شورای آموزش پزشکی انجام داده است. من آماده هستم اطلاعات کاملی را به شما بدهم