رییس دیوان عدالت اداری تاکید کرد که داروخانه ها به هیچ وجه مجاز نیستند مبلغی را بابت حق فنی از مردم دریافت کنند و این موضوع به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شده و لازم الاجرا است.

داروخانه ها به هیچ وجه حق دریافت هزینه حق فنی از مردم را ندارند

سلامت نیوز: رییس دیوان عدالت اداری تاکید کرد که داروخانه ها به هیچ وجه مجاز نیستند مبلغی را بابت حق فنی از مردم دریافت کنند و این موضوع به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شده و لازم الاجرا است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری روز پنج شنبه این مطلب را در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله محمد محمدی گیلانی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره ابطال مصوبه وزارت بهداشت مبنی بر دریافت حق فنی از سوی داروخانه ها بیان کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نظر دولت در مورد این مصوبه خواسته شده است یا خیر؟ اظهار داشت: با حضور چهار نفر از نمایندگان دولت و وزارت بهداشت این موضوع بررسی شده و کار کارشناسی روی آن صورت گرفته است.

رییس دیوان عدالت اداری گفت: نمایندگان وزارت بهداشت نیز در این زمینه خیلی خوب به میدان آمدند و تا جایی که برایشان مقدور بود ، دفاع کردند اما دفاعشان مورد پذیرش نبود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha