مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: با همکاری سازمان محیط زیست، خروج ٢٠٠ دستگاه مینی بوس فرسوده کلانشهر تهران از چرخه حمل ونقل شهر آغاز شد.

سلامت نیوز: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: با همکاری سازمان محیط زیست، خروج ٢٠٠ دستگاه مینی بوس فرسوده کلانشهر تهران از چرخه حمل ونقل شهر آغاز شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، پیمان سنندجی با بیان اینکه خروج مینی بوسهای فرسوده یکی از اصلی‌ترین اولویتهای کاری شهرداری و دولت است، گفت: از محل اعتبارات سازمان محیط زیست و با همکاری شهرداری تهران ٢٠٠ دستگاه مینی بوس فرسوده شهر تهران از چرخه حمل و نقل خارج خواهند شد.

وی با بیان اینکه سازمان محیط زیست سهم خود را برای نوسازی ٢٠٠ دستگاه مینی بوس فرسوده شهر پرداخت کرده است، افزود: شهرداری نیز با پرداخت سهم خود طرح نوسازی را آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با اشاره به اینکه طی سال گذشته از بالغ بر ١٢٠٠دستگاه مینی بوس فرسوده شهر تنها ١٢١ دستگاه نوسازی شد، تصریح کرد: قرارداد جایگزینی ٢٠٠ دستگاه مینی بوس به سرانجام رسیده است.

وی ادامه داد: در عین حال تامین اعتبار جایگزینی مینی بوسهای فرسوده از طریق تبصره ماده ٢١ قانون بودجه نیز در دست اقدام است که خروج مینی بوسهای  فرسوده کلانشهرها در این تبصره پیگیری شده است.

به گفته سنندجی با پیگیریهای سازمان محیط زیست و شهرداری تهران در گام اول ٢٠٠ دستگاه و پس از آن در چندین مرحله سایر مینی بوسهای فرسوده شهر تهران نوسازی خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha