سخنگوی ستاد بیمه سلامت همگانی از صدور و توزیع بیش از 90 درصد دفترچه های بیمه همگانی رایگان خبر داد و گفت: در حال حاضر ثبت نام متقاضیان فاقد بیمه به 6 میلیون نفری که در ابتدا پیش بینی شده بود، نزدیک می شود.

سلامت نیوز: سخنگوی ستاد بیمه سلامت همگانی از صدور و توزیع بیش از 90 درصد دفترچه های بیمه همگانی رایگان خبر داد و گفت: در حال حاضر ثبت نام متقاضیان فاقد بیمه به 6 میلیون نفری که در ابتدا پیش بینی شده بود، نزدیک می شود.

مهدی میر شاه ولد در گفتگو با مهر افزود: براساس آمارهای بدست آمده اکثرافرادی که تا سوم خرداد در سایت بیمه سلامت برای استفاده از خدمات بیمه همگانی رایگان ثبت نام کرده بودند تا کنون دفترچه بیمه خود را دریافت کرده اند.

وی گفت: اما افرادی که بعد از این تاریخ در سایت ثبت نام کرده اند هنوز دفترچه بیمه خود را نگرفته اند بطوریکه در حال حاضر یک میلیون نفر در کشور و 200 هزار نفر نیز در استان تهران این شرایط را دارا هستند.

سخنگوی ستاد بیمه سلامت همگانی تاکید کرد: البته افرادی که دفترچه دریافت نکرده اند مشکل احراز هویت داشته یا دارای سابقه بیمه در سازمانهای دیگر بوده و یا اینکه از طریق چندین بار از طریق پیامک و یا تماس ، اطلاع رسانی شده اما تا کنون مراجعه نکرده اند.

میر شاه ولد  با اشاره به اینکه برای دریافت دفترچه های بیمه همگانی رایگان به متقاضیان، با ارسال پیامکی به آنها اطلاع داده می شود که به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه مراجعه کنند، از متقاضیان درخواست کرد که سریعتر برای دریافت دفترچه بیمه خود اقدام کنند.

به گفته وی، ثبت نام از متقاضیان بیمه همگانی همچنان ادامه دارد و افراد فاقد بیمه می توانند به سایت سازمان بیمه سامت مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha