مدیر روابط عمومی و عضو شورای عالی نظام پرستاری با دعوت از طراحان لباس های حرفه ای و پرستاران برای ارائه طرح ها و نظرات خود به منظور نهایی کردن لباس متحد الشکل پرستاری در کشور گفت: به بهترین ایده ها و طرح ها در روز پرستار جوایزی نفیس اعطا می شود.

سلامت نیوز: مدیر روابط عمومی و عضو شورای عالی نظام پرستاری با دعوت از طراحان لباس های حرفه ای و پرستاران برای ارائه طرح ها و نظرات خود به منظور نهایی کردن لباس متحد الشکل پرستاری در کشور گفت: به بهترین ایده ها و طرح ها در روز پرستار جوایزی نفیس اعطا می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، سعید لک با تأکید بر قرار گرفتن تهیه لباس متحد الشکل پرستاران در دستور کار سازمان نظام پرستاری و معاونت پرستاری وزارت بهداشت گفت: برای این منظور با توجه به اهمیت در نظر گرفتن سلایق پرستاران و در عین حال اسلامی بودن طرح های پیشنهادی از تمام طراحان و دست اندرکاران طراحی لباس های شغلی و حرفه ای دعوت به همکاری می شود.
وی افزود: همچنین از پرستاران عزیز به عنوان مصرف کنندگان نهایی این لباس ها که در طول شبانه روز ساعت ها از این پوشش ها استفاده می کنند نیز دعوت می شود تا هر ایده یا پیشنهادی در این زمینه دارند، ارائه دهند و مطمئناً از این نظرات برای طراحی نهایی لباس پرستاری بهره مند خواهیم شد تا کار به دل جامعه پرستاری نیز بنشیند.
مدیر روابط عمومی سازمان نظام پرستاری اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با بکارگیری نظرات و ایده های پرستاران بهترین پوشش را برای همکاران پرستار در رده پرستاری تعریف کنیم لذا در این راستا از ایده ها و طرح هایی که به ذهن پرستاران نیز می رسد، استقبال می کنیم.
وی تصریح کرد: به منظور ایجاد انگیزه مشارکت، پس از بررسی طرح ها و نظرات در کمیته ویژه ای که به این منظور فعالیت دارد، به بهترین طرح، ایده و پیشنهادی که در این زمینه از سوی طراحان و پرستاران ارائه شود، امسال در سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار جوایز نفیسی اعطاء می شود.
لک افزود: با توجه به محدودیت زمانی، علاقه مندان تا 31 مرداد فرصت دارند تا طرح ها، نظرات و پیشنهادهای خود را برای لباس متحد الشکل پرستاری به پست الکترونیک info@ino.ir ارسال کنند.
وی ادامه داد: البته پیش از تشکیل معاونت پرستاری وزارت بهداشت، بارها این موضوع در دستور کار وزارت بهداشت قرار داشته است اما به دلیل عدم تخصیص اعتبار همواره نیمه کاره رها شده و کار نهایی نشده است و تنها در مواردی شاهد بودیم که برخی دانشگاه ها به صورت سلیقه ای این کار را برای کادر پرستاری زیر مجموعه خود اعمال کرده اند.
عضو شورای عالی نظام پرستاری خاطر نشان کرد: اما این بار با توجه به تخصیص اعتبار لازم از سوی وزیر بهداشت، مشکلی در تأمین اعتبار وجود ندارد و فقط باید پیشنهادی مطلوب که مد نظر پرستاران بوده و به لحاظ پوشش اسلامی، ترکیب بندی و رنگ مورد تأیید باشد، به دست آید تا با همکاری خود پرستاران آن را به نتیجه برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha