۲پرستار خانه سالمندان هیچ‌وقت فکر نمی‌کردند تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته و گفته‌های همکارانشان پرده از راز قتلی که انجام داده بودند بردارد و آنها به اتهام قتل‌عمد در انتظار فرارسیدن روز دادگاه باشند. این ۲پرستار در تاریکی شب پیرمرد سالمند را کتک زدند تا از نفس افتاد.

قتل پیرمرد در شکنجه گاه ۲ پرستار خانه سالمندان

سلامت نیوز:۲پرستار خانه سالمندان هیچ‌وقت فکر نمی‌کردند تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته و گفته‌های همکارانشان پرده از راز قتلی که انجام داده بودند بردارد و آنها به اتهام قتل‌عمد در انتظار فرارسیدن روز دادگاه باشند. این ۲پرستار در تاریکی شب پیرمرد سالمند را کتک زدند تا از نفس افتاد.

ماجرا از این قرار بود که خبری تکان‌دهنده در یکی از سایت‌های گرگان درج شد. در این خبر از به قتل رسیدن یک پیرمرد توسط ۲پرستار نامهربان حرف به‌میان آمده بود.

هفته گذشته ماموران نیروی انتظامی در جریان مرگ مشکوک یک پیرمرد در خانه سالمندان قرار گرفتند. با حضور ماموران در محل حادثه و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد پیرمرد بخت‌برگشته بر اثر جراحت‌های وارده از دنیا رفته است.
فرضیه‌های متفاوتی پیش‌روی کارآگاهان قرار گرفت. در فرضیه نخست سکته قلبی علت مرگ پیرمرد اعلام شد اما وقتی در آزمایشات پزشکی جای زخم‌ها و جراحات در بدن پیرمرد دیده شد نظریه تیم تحقیق تغییر کرد. پیرمرد از خانه سالمندان بیرون نرفته بود پس افرادی به این آسایشگاه آمده و او را به قتل رسانده بودند.
در ادامه تحقیقات کارآگاهان در جریان بازجویی از کارکنان آسایشگاه همچنین بازبینی فیلم‌های ضبط‌شده توسط دوربین‌های مداربسته آسایشگاه سالمندان به اولین سرنخ دست پیدا کردند. ماموران در بازبینی دوربین‌های مداربسته دیدند وقتی پیرمرد در نیمه‌های شب احساس ناآرامی می‌کند و از پرستاران آسایشگاه کمک می‌خواهد، ۲پرستار بالای سر او حاضر می‌شوند، آنها قصد داشتند او را ساکت کنند به همین خاطر مرد سالمند را کتک می‌زنند تا اینکه او دیگر نفس نمی‌کشد.
بدین ترتیب عاملان قتل پیرمرد دستگیر شده و تحت بازجویی قرار گرفتند اما انگیزه آنها هنوز مشخص نیست. خانه سالمندان (م) در کوی ویلا خیابان تختی قرار دارد و به صورت موسسه خصوصی اداره می‌شود و از سالمندان و افرادی که توانایی نگهداری از خود را ندارند نگهداری می‌کند.
گفته می‌شود برخی رفتارهای نامناسب با سالمندان در این خانه دیده شده و برخی افراد از این موضوع اظهار نگرانی کرده‌اند.

تا به امروز پلیس تنها درست بودن این خبر را تأیید کرده است اما جزییاتی از چگونگی حادثه اعلام نکرده است. روزنامه شهروند پیگیر ماجراست تا جزییات بیشتری از حادثه به‌دست آورد. درست است که نگهداری از سالمندانی که گاه با بیماری‌های جسمی، ضعف حرکتی، عدم ‌کنترل ارادی، آلزایمر، اختلال حواس و... مواجه هستند سختی‌های خاص خود را برای خانواده‌ها به همراه دارد اما بهتر است با اتخاذ تدابیری همچون بکارگیری پرستار خانگی و... تلاش شود از سالمندان در خانه‌ها نگهداری شود و آنان را از کانون گرم خانواده‌ها دور نکرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha