آتش سوزی آرایشگاه زنانه در میدان شهر ری با نجات 15 شهروند به خیر گذشت.

سلامت نیوز: آتش سوزی آرایشگاه زنانه در میدان شهر ری با نجات 15 شهروند به خیر گذشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، با شنیدن صدای فریادهای كمك از آرایشگاه زنانه، شاهدان بلافاصله در تماس با سامانه 125 آتش نشانی این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 9 را ساعت 20:45  جمعه شب به میدان شهرری، خیابان فداییان اسلام، خیابان پیلغوش ساختمان پزشكان اعزام كرد.

شهرام طاهری، فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: در یك ساختمان 5 طبقه تجاری در قسمت زیرزمین با كاربری آموزشگاه و آرایشگری بانوان به مساحت حدود90 متر مربع آتش سوزی رخ داده و دود زیادی محیط ساختمان را فرا گرفته بود.

وی گفت: قطع روشنایی های آرایشگاه مانع از خروج بانوان از داخل آرایشگاه شده بود و هر لحظه احتمال مصدومیت و دود گرفتگی آنان بیشتر می شد.
آتش نشانان بی درنگ با استفاده از دستگاه های تنفسی و یك رشته لوله آبدهی و بکارگیری دستگاه تهویه مخصوص، همزمان با عملیات جستجو و نجات محبوسین اقدام به عملیات تخلیه دود و خاموش كردن آتش سوزی كردند و توانستند 15 خانم 20 تا 40 ساله را از میان دود و آتش خارج کرده و به بیرون از ساختمان منتقل کنند.

طاهری در خصوص علت وقوع  آتش سوزی گفت: اتصالی در سیم كشی برق بالای سقف كاذب منجر به آتش سوزی، متصاعد شدن دود فراوان و قطع شدن روشنایی آرایشگاه و محبوس شدن بانوان در آرایشگاه شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha