یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال‌ایران (سها یک) از تهیه بسته کامل دیالیز برای ارائه به مراکز درمانی و ارائه آن تا پایان شهریور در این شرکت خبر داد.

کاهش 5 درصدی هزینه‌های دیالیز

سلامت نیوز :مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال‌ایران (سها یک) از تهیه بسته کامل دیالیز برای ارائه به مراکز درمانی و ارائه آن تا پایان شهریور در این شرکت خبر داد.
محمد خادم‌علیزاده با اعلام این خبر توضیح داد: از مشکلات مراکز درمان دیالیز این است که برای تهیه لوازم دیالیز از جمله صافی، ست سوزن، پودر بی‌کربنات، مایع دیالیز، سرنگ، پنس، باند و گاز مجبور می‌شوند هر قلم از اجناس را از یک شرکت تهیه کنند.
وی اظهار کرد: بر این اساس شرکت سها یک به منظور ایجاد امنیت و آرامش بیشتر برای بیماران، صرفه‌جویی در وقت و هزینه، تصمیم به طراحی بسته‌ای گرفته است تا همه ملزومات انجام دیالیز یکجا و در قالب یک بسته، در اختیار بیماران و مراکز درمانی قرار گیرد.
خادم علیزاده با اشاره به این که با این اقدام کیفیت کار افزایش یافته، هزینه‌های مراکز کاهش یافته و کیفیت اجناس مورد استفاده در دیالیز با هم همخوانی خواهد داشت، تصریح کرد: با این اقدام انتظار داریم تا با هدف حمایت از تولید داخل و کاهش قیمت‌ها و کنترل بازار، با اختصاص تخفیف‌هایی روی برخی اجناس بسته دیالیز، قیمت‌ها را دست‌کم تا پنج درصد کاهش دهیم.
وی با تاکید بر این که تامین امنیت روحی بیماران در درجه نخست اهمیت قرار دارد، تصریح کرد: با طراحی این بسته خدمات جامعی به بیماران دیالیزی ارائه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال‌ایران(سها یک) با بیان این که سالانه ۳/۵ تا ۴ میلیون عدد صافی دیالیز در کشور تولید می‌شود، عنوان کرد: در این میان سهم سها یک هلال‌احمر تولید دو میلیون عدد صافی در سال است.
وی تاکید کرد: بسته‌های دیالیز طراحی‌شده در سها یک با توجه به نظر بیماران هم قابل تولید خواهد بود به عنوان نمونه در صورت تمایل بیماران، امکان درج نام آنها روی بسته یا امکان تولید بسته‌هایی با طراحی‌های ویژه برای کودکان دیالیزی وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha