یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 115598

رییس اورژانس کشور با بیان اینکه عدم ایجاد دریچه هوا در ساختمان هایی که مجهز به پکیچ هستند موجب کاهش اکسیژن در محیط می شود گفت: کاهش اکسیژن موجب کاهش ضریب هوشی کودکان و ایجاد خستگی در ساکنان واحدهای مسکونی می شود.

پکیج ضریب هوشی کودکان را کاهش می دهد

سلامت نیوز :رییس اورژانس کشور با بیان اینکه عدم ایجاد دریچه هوا در ساختمان هایی که مجهز به پکیچ هستند موجب کاهش اکسیژن در محیط می شود گفت: کاهش اکسیژن موجب کاهش ضریب هوشی کودکان و ایجاد خستگی در ساکنان واحدهای مسکونی می شود.

به گزارش سلامت نیوز امین صابری نیا رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کشور با اشاره به استفاده از پکیج  به عنوان سیستم گرمایشی منازل و عوارض ناشی از آن گفت: در بحث استفاده از پکیج میزان هوایی که در منزل مورد استفاده قرار می گیرد بسیار مهم است زیرا اصولا در ساختمان هایی که به این سیستم مجهز هستند باید اکسیژن در فضای داخل منزل جا به جا شود.

وی افزود: در حال حاضر طبق استاندارهای جدید ساختمان سازی باید یک تهویه هوا در داخل منزل های مجهز به پکیج ایجاد شود که این دریچه به صورت سیستم خاصی نیست تنها یک شکاف در دیوار ایجاد می کنند و لوله ای را داخل آن قرار می دهند که بدین وسیله هوا آزادنه در فصا جا به جا می شود.

رییس اورژانس کشور با توجه به تاثیر منفی استفاده از پکیج گفت: متاسفانه دیده می شود استفاده از پکیچ موجب کاهش اکسیژن در واحدهای مسکونی می شود که این موضوع در ضریب هوشی کودکان تاثیر منفی داشته و افراد خانواده را دچار خستگی و کسالت مزمن می کند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha