یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 115608

سلامت نیوز :سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی با اعلام اینکه ثبت نام کنندگان این نوع بیمه از مرز 6 میلیون نفر گذشت، گفت: حدود 20 درصد از کسانی که تا کنون ثبت نام و پیامک ستاد را نیز دریافت کرده هنوز برای دریافت دفترچه بیمه مراجعه نکردند.


مهدی میرشاه ولد در گفت و گو با پانا، درخصوص روند توزیع دفترچه های بیمه سلامت اظهارداشت: پیش از این گفته شد که توزیع دفترچه های بیمه در استان تهران نیمه تیرماه به پایان می رسد اما این برای آندسته از متقاضیانی بود که در خردادماه ثبت نام کرده بودند.

سخنگوی ستاد بیمه سلامت همگانی سلامت با بیان اینکه توزیع دفترچه های درمانی از سوم خردادماه آغاز شده است، افزود: سوم خردادماه اعلام کردیم که توزیع دفترچه های بیمه تا پایان خردادماه و نیمه تیرماه خواهد بود اما آن زمان مجموع ثبت نام کنندگان بیمه سلامت 4 میلیون و 300 نفر بود اما امروز از مرز 6 میلیون نفر گذشته است.وی ادامه داد: بخش عمده ای ثبت نام کنندگان موفق به دریافت دفترچه درمانی خود شده اند و افرادی که هنوز دفترچه خود را دریافت نکرده اند دو گروه هستند که یا در بانک اطلاعاتی تأمین اجتماعی و یا سایر بیمه ها سابقه دارند و حائز دریافت دفترچه بیمه همگانی نمی شوند.

میر شاه ولد افزود: دسته دوم هم افرادی هستند که تلفن همراه خود را هنگام ثبت نام اشتباه درج کرده اند و بعدا هم برای پیگیری مراجعه نکرده اند و در حال حاضر منتظر دریافت پیامک دفترچه بیمه هستند که این افراد پس از مراجعه به سایت بیمه سلامت می توانند برای دریافت دفترچه بیمه به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد بیمه سلامت همگانی با تأکید بر اینکه ثبت نام افراد فاقد بیمه همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: افراد فاقد بیمه می توانند به سایت سازمان بیمه سامت مراجعه کنند.وی در پایان تصریح کرد: حدود 20 درصد از کسانی که تا کنون ثبت نام و پیامک ستاد را نیز دریافت کرده هنوز برای دریافت دفترچه بیمه مراجعه نکردند که این افراد باید هر چه سریعتر برای دریافت دفترچه درمانی شان اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ali ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    0 0
    با سلام پس از ثبت نام در سايت و دريافت اس ام اس جهت دريافت دفترچه مراجعه كردم ولي بعداز كنترل ثبت نام صحيح و عدم وجود مشكل وتاييد در سايت متاسفانه دفترچه موجود نبود يك هفته بعد مراجعه نمودم و پس از آن چندين بار مراجعه و تلفن دفترچه موجود نبود . لطفا راهنمايي بفرماييد. با تشكر