سلامت نیوز :معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی فارس شایعات مربوط به سوسیس و کالباس و نوشابه که در شبکه‌های اجتماعی منتشر و در آن به بیمارستان نمازی شیراز اشاره شده را کذب دانسته و گفت: هیچ موردی در زمینه فلج شدن با خوردن نوشابه یا سوسیس و کالباس مورد تایید نمی‌باشد.
به گزارش ایسنا، دکتر حسین نیک نهاد با بیان این مطلب گفت: این خبرها بیشتر به صورت ایمیل و یا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که تکذیب می‌شود و مورد تایید نمی‌باشد و از رسانه‌ها نیز می‌خواهیم صحت خبرها را از طریق معاونت‌های غذا و دارو و یا بیمارستان مربوطه دریافت کنند ضمن اینکه اگر خبری هم باشد از همین طریق منتشر می‌شود.
وی در ادامه با بیان اینکه شاید پشت پرده این خبرهای کذب اهدافی همچون ضربه زدن به کارخانه‌ها باشد، اظهار داشت: اگر محصولی حتی با مقدار کم با استانداردهای سازمان غذا و دارو همخوانی نداشته باشد سریعا برخورد و جمع آوری می‌شود که این قانون کشوری است.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان فارس در پایان گفت: هموطنان به این خبرهای کذب که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود توجه نکنند و فقط و فقط اخبار را از طریق مبادی رسمی و از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی و یا بیمارستان‌ها جویا شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha