یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: 115638

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم گرد و خاک در بیشتر نقاط کشور طی دو روز آینده خبر داد

سلامت نیوز :مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم گرد و خاک در بیشتر نقاط کشور طی دو روز آینده خبر داد.احد وظیفه در گفتگو با مهر، با توجه به نقشه های پیش یابی هواشناسی طی دو روز آینده در برخی مناطق شمال غرب کشور، سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و ارتفاعات مرکزی البرز و زاگرس، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ می دهد.
به گفته وی، در این مدت به سبب وزش باد نسبتا شدید در استان های سمنان، قم، شمال اصفهان، مرکزی و جنوب تهران در بعضی ساعات باد و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ می دهد.
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز های سه شنبه و چهار شنبه نیز بارش خفیف و پراکنده در دامنه های البرز پیش بینی می شود.
وی افزود: طی سه روز آینده در برخی نقاط استانهای شرقی کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان باد و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا تداوم دارد.
وظیفه تصریح کرد: همچنین به سبب افزایش سرعت باد در کشور عراق و انتقال گرد و خاک به نوار غربی کشور در استان های واقع در غرب و جنوب غرب کشور باد ، گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا پیش بینی می شود. 
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یادآور شد: فردا آسمان تهران کمی ابری در شهرهای جنوبی همراه با باد و گرد و خاک و در بعد از ظهر افزایش ابر و در ارتفاعات بارش پراکنده است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت فردا همانند امروز معادل 39 و 28 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha