دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 115674

مدیرعامل صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد: کودکان بیشترین رنج خشونت را در منطقه غزه و اسرائیل، متحمل می شوند. حداقل 33 کودک در حملات اسرائیل علیه فلسطینی ها کشته شدند و صدها کودک دیگر زخمی شدند.

یونیسف: 33 کودک قربانی حمله اسرائیل به غزه

سلامت نیوز :سازمان ملل متحد اعلام کرد حداقل 33 کودک در حمله اسرائیل به غزه کشته شده اند. 
به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، مدیرعامل صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد: کودکان بیشترین رنج خشونت را در منطقه غزه و اسرائیل، متحمل می شوند. حداقل 33 کودک در حملات اسرائیل علیه فلسطینی ها کشته شدند و صدها کودک دیگر زخمی شدند.  
"انتزنی لیک" همچنین با هشدار به تاثیرات روحی و جسمی خشونت ها علیه کودکان گفت: کودکانی که شاهد این خشونت ها هستند و به آن عادت می کنند به احتمال زیاد در آینده به خشونت روی خواهند آورد. 
وی ادامه داد: کارمندان یونیسف با خانواده کودکان صحبت کرده اند. آنها تاثیرات عمیق این خشونت ها علیه کودکان را توضیح دادند. آنها نمی توانند بخوابند و به شدت رنج می برند. آنها از غذا خوردن خودداری می کنند و نشانه های اضطراب، ترس و رعب بر آنان کاملا واضح است. 
وزارت بهداشت فلسطین هم تعداد کودکان شهید در حملات اسرائیل به منطقه غزه را 37 نفر اعلام کرد که کوچکترینت آنها 1.5 ساله است. 
از بامداد روز سه شنبه گذشته تاکنون حملات ارتش اسرائیل از زمین، دریا و هوا علیه منطقه غزه ادامه دارد که بیش از 172 کشته و 1267 زخمی برجای گذاشت. این آمار قربانیان از سوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha