دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 115704

شورای عالی شهرسازی و معماری در جلسه امروز خود مصوب کرد که همه فعالیت‌های ساختمانی پروژه نور واقع در بوستان مادر منطقه 5 شهرداری تهران می بایست بلافاصله تعطیل می‌شد.

سلامت نیوز: شورای عالی شهرسازی و معماری در جلسه امروز خود مصوب کرد که همه فعالیت‌های ساختمانی پروژه نور واقع در بوستان مادر منطقه 5 شهرداری تهران می بایست بلافاصله تعطیل می‌شد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، وزارت راه و شهرسازی گزارش داد: شورای‌ عالی شهرسازی و معماری در جلسه امروز دوشنبه، مصوب كرد همه فعالیت های ساختمانی در محل مورد بحث می‌بایست بلافاصله پس از اعلام مصوبات پیشین شورا تعطیل و گزارش رسمی مبنی بر تعطیلی كار از جانب شهرداری تهران به دبیرخانه شورایعالی شهرسازی و معماری ارسال می‌شد كه تاكنون صورت نگرفته است و مسئولیت عواقب آن بر عهده شهرداری است.

همچنین در این جلسه مصوب شد: شورای‌ عالی شهرسازی و معماری دوباره بر تثبیت كاربری بوستان مادر در منطقه 5 شهرداری تهران (پروژه نور) به كاربری فضای سبز تأكید نموده و مسئول هر گونه تخلف از ضوابط مذكور، همچنان شهرداری تهران خواهد بود.

اعضای شورای‌ عالی شهرسازی و معماری در مصوبه خود تاكید كردند: موضوع تخلف شهرداری از اجرای مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری مبنی بر توقف فعالیت ساختمانی در صورت اصرار بر تخلف، جهت پیگیری حقوقی از طریق دبیرخانه شورای‌عالی به مراجع نظارتی ارجاع شود.

وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: نظربه طرح تغییر كاربری بوستان مادر در منطقه 5 شهرداری تهران (پروژه نور)به كاربری خدماتی و مسكونی(تغییر پهنه G در خیابان آیت اله كاشانی جنب ساختمان شهرداری منطقه 5، به پهنه M وR) بدون طی اقدامات قانونی و پیرو جلسات مورخ 5 خرداد و 19 خرداد 93 شورای‌عالی شهرسازی و معماری و اعلام مصوبه مبنی بر توقف پروژه ساخت و ساز و پس از بازدید نمایندگان شورا و ارائه گزارش مبنی بر ادامه فعالیت ساختمانی در حجم وسیع، این موضوع مجددا در دستور كار شورای عالی شهرسازی و معماری مورخ 23 تیر 93 قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha