رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند : نابودی زمینهای کشاورزی یک خسارت غیرقابل جبران است و باید وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حفاظت محیط زیست بطور جدی با این پدیده برخورد کنند.

اظهار نگرانی مقام معظم رهبری از نابودی زمین های کشاورزی

سلامت نیوز: رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند : نابودی زمینهای کشاورزی یک خسارت غیرقابل جبران است و باید وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حفاظت محیط زیست بطور جدی با این پدیده برخورد کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر  دوشنبه با رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت، دیدار کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در بخشی از  سخنان خود، به اهمیت بخش کشاورزی اشاره کردند و با اظهار نگرانی از تبدیل و تغییر کاربری زمینهای کشاورزی گفتند: نابودی زمینهای کشاورزی یک خسارت غیرقابل جبران است و باید وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حفاظت از محیط زیست بطور جدی با این پدیده برخورد کنند.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهور در گزارشی از فعالیت‌های 11 ماهه دولت گفت: ایجاد آرامش در بخشهای مختلف کشور، مهار تورم، تلاش برای رفع مشکل رکود اقتصادی و ایجاد رونق اقتصادی، اجرای مرحله جدید هدفمندی یارانه‌ها، تامین امنیت غذایی اقشار آسیب پذیر، کاهش هزینه های درمانی و قرار گرفتن همه مردم تحت پوشش بیمه، برنامه ریزی برای حل مشکلات زیست محیطی، کنترل آبهای مرزی و بروز کردن ساختار کشاورزی و افزایش ظرفیت تولید نفت و گاز از جمله مهمترین فعالیت ها و برنامه های دولت یازدهم است.

آقای روحانی موفقیت های دولت را مرهون الطاف الهی، حمایتهای مردم و پشتیبانیهای رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: امیدورایم مجموعه اقدامات دولت بتواند آینده بهتری را برای آحاد ملت فراهم کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha