نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات ارائه شده در حوزه درمانی را از نظر كمی و كیفی باید ارتقاء دهد.

سلامت نیوز: نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات ارائه شده در حوزه درمانی را از نظر كمی و كیفی باید ارتقاء دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره كل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دكتر منصور حقیقت‌پور در دیدار با مدیردرمان تأمین‌اجتماعی استان اردبیل با بیان این مطلب، افزود: مدیران و كاركنان سازمان تأمین‌اجتماعی، تلاش‌های زیادی برای فراهم ساختن امكانات، رفع مشكلات و ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان این سازمان انجام می‌دهند.
وی اظهار داشت: تأمین‌اجتماعی ضمن توجه به ارتقاء خدمات، باید به هم‌افزایی ظرفیت‌های حوزه سلامت در استان‌ها نیز توجه داشته باشد.
همچنین در این دیدار مدیردرمان تأمین‌اجتماعی استان اردبیل گفت: نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی حمایت‌های زیادی از تأمین‌اجتماعی داشته‌اند.
دكتر مهدی نیك‌سیرت افزود: در سال گذشته ضریب اشغال تخت در بیمارستان تأمین‌اجتماعی اردبیل 3/79 درصد بوده كه در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل از آن 9 درصد افزایش داشته است.
وی گفت:‌14 هزار و 562 نفر در سال 92 در بیمارستان تأمین‌اجتماعی سبلان اردبیل بستری شده‌اند و 8هزار و 83عمل جراحی نیز در این مدت در این مركز درمانی انجام شده است.
مدیر درمان تأمین‌اجتماعی اردبیل با اشاره به برنامه‌هایی برای توسعه فعالیت‌های درمانی استان، افزود: آماده سازی سایت نصب دستگاه سی‌تی‌اسكن بیمارستان سبلان، در دستور كار قرار گرفتن احداث ساختمان درمانگاه‌های عمومی و تخصصی بیمارستان سبلان از سوی شورای سیاستگذاری و نظارت بر امر ساخت و ساز توسعه سازمانی، بهینه‌سازی فضای فیزیكی بخش‌های بستری و واحدهای درمانی این مركز در سال 92 با اختصاص 6 میلیارد ریال از اقدامات انجام شده مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی اردبیل در بیمارستان سبلان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha