سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲

متوفی به همراه دو تن از دوستانش برای تفریح به کوه پازنان این روستا رفته که در اثر سهل انگاری و بی توجهی از صخره‌ای سقوط می‌کند و متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

سلامت نیوز: متوفی به همراه دو تن از دوستانش برای تفریح به کوه پازنان این روستا رفته که در اثر سهل انگاری و بی توجهی از صخره‌ای سقوط می‌کند و متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از مرگ پسر بچه 10 ساله‌ای بر اثر سقوط از کوه «پازنان» روستای دشتروم خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی شیر زهرایی با بیان این خبر گفت: روز گذشته در پی اعلام یکی از اهالی روستای دشتروم به مأموران پاسگاه انتظامی دشتروم شهرستان بویراحمد، مبنی بر سقوط یک پسر 10 ساله از کوه و کشته شدن وی، بلافاصله اقدامات قانونی در این خصوص انجام شد.

این مقام انتظامی در خصوص چگونگی وقوع این حادثه بیان داشت: برابر اظهارات خانواده این پسر بچه 10 ساله، متوفی به همراه دو تن از دوستانش برای تفریح به کوه پازنان این روستا رفته که در اثر سهل انگاری و بی توجهی از صخره‌ای سقوط می‌کند و متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

سرهنگ زهرایی با ابراز تأسف از وقوع این حادثه خاطر نشان کرد: خانواده‌ها باید در خصوص آموزش فرزندان برای بیرون رفتن از منزل اهتمام ویژه داشته باشند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha