سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴

با تعقیب مجرمان تمام تلاش پلیس این بود که این نوجوان را سالم و بدون اینکه باج‌گیری توسط گروگان‌گیرها انجام شود، نجات دهند و با هماهنگی‌ با فرماندهی انتظامی استان و با کمک گرفتن از شهرستان‌های همجوار این کار بزرگ به سرانجام رسید.

سلامت نیوز: با تعقیب مجرمان تمام تلاش پلیس این بود که این نوجوان را سالم و بدون اینکه باج‌گیری توسط گروگان‌گیرها انجام شود، نجات دهند و با هماهنگی‌ با فرماندهی انتظامی استان و با کمک گرفتن از شهرستان‌های همجوار این کار بزرگ به سرانجام رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: ابوالفضل پسر ربوده شده پس از 9 شبانه‌روز تلاش ماموران انتظامی این شهرستان از دست گروگان‌گیرها آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، نادعلی قزلباش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 15 تیر ماه امسال از طریق پلیس 110 اطلاع پیدا کردیم، ساعت 9 شب یک پسر 12 ساله که پدرش از کسبه بازار و طلافروشان است، توسط تعدادی گروگان‌گیر ربوده شده است.

وی افزود: بلافاصله با تیم‌های تخصصی شهرستان رودبار در پلیس آگاهی و همچنین با کمک پلیس آگاهی استان کرمان پیگیر موضوع شده و با انجام یک‌سری کارهای اطلاعاتی از منابع طی مدت سه شبانه‌روز مجرمان شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار عنوان کرد: با تعقیب مجرمان تمام تلاش پلیس این بود که این نوجوان را سالم و بدون اینکه باج‌گیری توسط گروگان‌گیرها انجام شود، نجات دهند و با هماهنگی‌ با فرماندهی انتظامی استان و با کمک گرفتن از شهرستان‌های همجوار این کار بزرگ به سرانجام رسید.

قزلباش خاطرنشان کرد: از دو شب قبل که کار دستگیری را آغاز کردیم شب گذشته حدود ساعت 9 تا 10 شب، این پسر 12 ساله از چنگال گروگان‌گیرها رها و در این ارتباط تعداد چهار نفر دستگیر شدند.

وی گفت: درصدد دستگیری بقیه افراد باند که شناسایی شده‌اند، هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک، این امر محقق شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha