سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷

این مقام بهزیستی ادامه داد: نظارت بر مهدهای کودک به صورت رده بندی در ستاد کشور به شکل منسجم و متمرکزی رصد می شود.

سلامت نیوز: این مقام بهزیستی ادامه داد: نظارت بر مهدهای کودک به صورت رده بندی در ستاد کشور به شکل منسجم و متمرکزی رصد می شود.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از نصب دوربین های مداربسته در مهدهای یک و دو ستاره خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، «حمیدرضا الوند» روز سه شنبه به مناسبت هفته بهزیستی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود، سال آینده تمامی مهدهای کودک باید مجهز به دوربین مدار بسته شوند .

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی نظارت خود را به چند صورت انجام می دهد که از جمله آن می توان به تشکیل کمیته های نظارتی در هر استان اشاره کرد.

این مقام بهزیستی ادامه داد: نظارت بر مهدهای کودک به صورت رده بندی در ستاد کشور به شکل منسجم و متمرکزی رصد می شود.

الوند افزود: سازمان بهزیستی در نظر دارد تا پایان سال جاری بسته های آموزشی را بین مهدهای کودک توزیع و آموزش به کودکان را به صورت هدفمند اجرا و کنترل کند.

وی تصریح کرد: سال گذشته انجمن اولیا و مربیان را در مهدهایی که بالای 50 کودک بین 3 تا 6 سال داشتند، تشکیل دادیم که با تشکیل این انجمن اولیا وارد سیستم مدیریتی شده و می توانند نحوه اعمال شهریه ها، آموزش و مدیریت را رصد کنند.

الوند خاطر نشان کرد: سال گذشته 21هزار دوره آموزشی در سطح باز آموزی مقدماتی و تکمیلی به مربیان ارائه شد که در نظر داریم دوره های ارتقایی را در آینده ای نزدیک به آن اضافه نماییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha