یکی از وکلای شاکی در پرونده بنزین های آلوده از تاخیر وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست در پاسخ به استعلامات دادسرا انتقاد کرد.

انتقاد از تاخیر وزارت بهداشت و محیط زیست در اعلام گزارش پرونده بنزین های آلوده

سلامت نیوز: یکی از وکلای شاکی در پرونده بنزین های آلوده از تاخیر وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست در پاسخ به استعلامات دادسرا انتقاد کرد.

مصطفی ترک همدانی در گفتگو با مهر اظهار داشت: چندی قبل با بدست آوردن اسنادی در خصوص مضرات بنزین پتروشیمی برای سلامت افراد جامعه همراه دو تن از همکارانم شکایتی را در دادسرای کارکنان دولت مطرح کردیم. پس از ثبت شکایتمان پرونده برای رسیدگی در اختیار بازپرس شعبه 15 دادسرا قرار گرفت.

وی افزود: بازپرس پرونده در این خصوص نماینده وزارت بهداشت و محیط زیست را به دادسرا احضار کرد که قرار شدند و قرار شد در مدت 10 روز گزارش خود را در این خصوص ارائه دهند.

این وکیل دادگستری ادامه داد: همچنین به نظر می رسد سازمان بازرسی پیش از این گزارشی را درباره بنزین های پتروشیمی تهیه کرده بود که بازپرس پرونده خواستار ارائه این گزارش در پرونده شده است.

ترک همدانی خاطر نشان کرد: در حالی که تاکنون دوباره از سوی دادسرا از نمایندگان وزارت بهداشت و محیط زیست خواسته شده گزارش لازم در این رابطه را اعلام کنند هنوز در این رابطه گزارش خود را اعلام نکرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha