چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: 115836

رئیس دامپزشکی شهرستان از کشف و ضبط بیش از 100کیلوگرم گوشت فاسد در این شهرستان طی اجرای طرح نظارت بهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

سلامت نیوز: رئیس دامپزشکی شهرستان از کشف و ضبط بیش از 100کیلوگرم گوشت فاسد در این شهرستان طی اجرای طرح نظارت بهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
ایوب دارابی در گفت‌وگو با تسنیم اظهارکرد: در راستای نظارت بهداشتی بر اماکن توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی، شبکه دامپزشکی شهرستان دهلران طرح تشدید نظارت های بهداشتی را از ابتدای ماه مبارک رمضان  با راه اندازی اکیپ های بازرسی بهداشتی ثابت و سیار  به اجرا گذاشت.

وی تصریح کرد: درقالب  این طرح از300  واحد عرضه از قبیل رستوران، طباخی، کبابی، قصابی، مرغ و ماهی فروشی  تاکنون بازدید شده است.

دارابی افزود:  طی این بازرسی بیش از 100کیلوگرم  فراورده های خام دامی از قبیل گوشت قرمز، مرغ و گوشت چرخ کرده غیر قابل مصرف ضبط و معدوم شد.

دارابی عنوان کرد: این فراورده ها به دلیل تاریخ منقضی بودن و نگهداری نادرست غیر قابل مصرف تشخیص داده شدند.

وی اظهارکرد: واحد نظارت بر بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان دهلران با شماره تلفن 7222769آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان و دریافت گزارشات موارد تخلف بهداشتی واحد های صنفی در سطح شهرستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha