البته موضوع به این جا ختم نمی شود چرا كه كرم رضا پیریایی استاندار وقت قم هم در اردیبهشت ماه سال گذشته اظهار امیدواری كرده بود كه طرح فوق تا پایان دولت دهم به بهره برداری برسد.

وعده های پوچ استانداران قم برای ایمن سازی جاده مرگ!

سلامت نیوز: البته موضوع به این جا ختم نمی شود چرا كه كرم رضا پیریایی استاندار وقت قم هم در اردیبهشت ماه سال گذشته اظهار امیدواری كرده بود كه طرح فوق تا پایان دولت دهم به بهره برداری برسد.
با وجود صدها كشته و زخمی در محور قم جعفریه اما گویا مسئولان وزارت راه و استانداری قم هنوز منتظرند تا آمارهای كشته های این محور بیشتر شود تا آنان نسبت به تكمیل پروژه دوبانده كردن محور مذكور عزم خود را جزم كنند.

به گزارش سلامت نیوز به نق از عصر خبر، ارتباط جاده ای شهر قم به ساوه از طریق 2 راه است كه یكی از طریق بزرگراه سلفچگان(راه اصلی) و یك راه دیگر نیز جاده قم جعفریه(راه فرعی) است كه به دلیل اختلاف حدود 50 كیلومتری این دو مسیر راه فرعی بیشتر مورد استقبال رانندگان قرار می گیرد این در حالی است كه با وجود آغاز عملیات اجرایی دو بانده كردن محور قم جعفریه كه در خرداد سال 1390 و با حضور مسئولان وزارت راه اانجام شد اما این كلنگ زنی تا كنون نتوانسته است مانع از كشته شدن مكرر افراد در حوادث رانندگی محور فوق شود.

با وجودی كه رئیس پلیس راه استان قم محور قم جعفریه را پرتصادف ترین و پرحادثه ترین محور استان می داند و در حالی كه كشته های این محور همچنان رو به افزایش است اما معاون راهداری اداره كل راه و شهر سازی استان قم احداث محور دو بانده این جاده را دارای مشكل مالی می داند این در حالی است كه موسی پور استاندار وقت قم در اردیبهشت ماه سال 91 از پایان پروژه دو بانده كردن جاده قم جعفریه تا پایان نیمه اول سال 91 خبر داده بود.

البته موضوع به این جا ختم نمی شود چرا كه كرم رضا پیریایی استاندار وقت قم هم در اردیبهشت ماه سال گذشته اظهار امیدواری كرده بود كه طرح فوق تا پایان دولت دهم به بهره برداری برسد.

به هر حال باید دید تدبیر دولتمردان به خصوص وزیر راه و استاندار قم می تواند جاده ای كه به گفته شهروندان قمی به جاده مرگ شهرت دارد را از جاده ای كه افراد را به كام مرگ می كشد به جاده ای ایمن مبدل سازد یا خیر؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha