استاندار خراسان جنوبی گفت: در حوزه‌های بیمه مردم باید آسایش و آرامش خاطر داشته باشند و بیمه باید رفاه و آرامش را برای آحاد جامعه به ارمغان آورد.

سلامت نیوز: استاندار خراسان جنوبی گفت: در حوزه‌های بیمه مردم باید آسایش و آرامش خاطر داشته باشند و بیمه باید رفاه و آرامش را برای آحاد جامعه به ارمغان آورد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره كل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وجه اله خدمتگزار به مناسبت هفته تأمین‌اجتماعی، ضمن بازدید از پروژه‌های درحال ساخت تأمین‌اجتماعی در خراسان جنوبی با بیان این مطلب، اظهار داشت: از مدیران تأمین‌اجتماعی تقاضای تسریع در ساخت پروژه بیمارستان جدید تأمین‌اجتماعی بیرجند را دارم.
وی گفت: در قانون اساسی آمده است كه آحاد جامعه برای تأمین نیازهایی مانند تحصیل، درمان، بیمه و حمایت‌های اجتماعی نباید هیچ دغدغه‌ای داشته باشند و نظام جمهوری‌اسلامی خود را موظف به ارائه این خدمات به تك‌تك افراد جامعه می‌داند.
وی افزود: در دولت تدبیر و امید تأكید زیادی بر تأمین سلامت مردم شده است و برنامه‌ریزی‌هایی نیز برای به ثمر رساندن این مهم اندیشیده شده است.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینكه در برخورد با بیمه‌شده باید عزت و كرامت او به خوبی حفظ شود، اظهار داشت: سازمان‌های بیمه‌ای باید به گونه‌ای مدیریت شود تا بیمه‌شده اطمینان داشته باشد كه بدون فوت وقت و اضطراب به درخواست او رسیدگی می‌شود.
وی تصریح كرد: با تكمیل بیمارستان جدید تأمین‌اجتماعی بیرجند، فضای درمانی مطلوب و شایسته‌ای برای بیمه‌شدگان استان خراسان جنوبی فراهم خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha