رییس فرهنگستان علوم پزشکی کشور در نامه ای به گری لوییس هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد و نماینده برنامه عمران سازمان ملل متحد در کشور (UNDP)، حملات رژیم اشغالگر قدس به مردم بی دفاع فلسطین را محکوم کرد.

سلامت نیوز: رییس فرهنگستان علوم پزشکی کشور در نامه ای به گری لوییس هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد و نماینده برنامه عمران سازمان ملل متحد در کشور (UNDP)، حملات رژیم اشغالگر قدس به مردم بی دفاع فلسطین را محکوم کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، دکتر سید علیرضا مرندی در این نامه، مراتب اعتراض شدید فرهنگستان علوم پزشکی کشور و جامعه پزشکی جمهوری اسلامی ایران را به جوامع بین المللی اعلام داشته و این حملات را ناقض حقوق بشر عنوان کرده است.
متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای گری لوییس
هماهنگ کننده محترم مقیم سازمان ملل متحد و نماینده برنامه عمران سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران (UNDP)

سلام علیکم؛
با احترام، همان گونه که در جریان اخبار هستید در این روزهای ماه مبارک رمضان رژیم اشغالگر صهیونیستی به حمله به مردم بی دفاع فلسطین پرداخته است. سکوت مجامع بین المللی و محافل حقوق بشر در نادیده گرفتن این مظلومیت بی شرمانه در حالی است که بیش از دو سوم این قربانیان کودکان و زنان بی دفاع می باشند و حتی گروه پزشکی و امداد گران و مراکز درمانی نیز مکررا مورد تعرض این حملات هستند. خواهشمند است اعتراض شدید فرهنگستان علوم پزشکی و جامعه پزشکی جمهوری اسلامی ایران را به جوامع بین المللی و از جمله سازمان ملل متحد اعلام داشته و از آنان بخواهید این اقدامات جنایتکارانه را محکوم نموده و هرچه سریع تر در صدد توقف آن برایند.

دکتر سید علیرضا مرندی
رییس فرهنگستان علوم پزشکی کشور

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha