معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از 3 مرکز فعال در حوزه اردواج و تحکیم بنیان خانواده بازدید کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از 3 مرکز فعال در حوزه اردواج و تحکیم بنیان خانواده بازدید کرد.
 در این بازدیدها قدرت الله شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با هدف بررسی نحوه وضعیت موجود، تابلوها، نوع خدمات، بررسی اسامی و مدارک مشاوران همکار، بررسی فعالیتهای مغایر با امر خدمات مشاوره‌ای و هم اندیشی جهت برگزاری دوره‌های آموزش قبل و بعد از ازدواج و خانواده از 3 مرکز وصال، معین کرج و روان کاوش بازدید به عمل آورد.
شمیرانی در حین بازدیدها در این باره اظهارکرد: در توافق نهایی وزارت ورزش و جوانان با سازمان نظام روانشناسی کشور، پروانه‌های فعالیت روانشناسان و مشاوران باید از سوی نظام روانشناسی صادر گردد.
وی افزود: مراکز مشاوره دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی که قصد دارند در حوزه مشاوره ازدواج فعالیت کنند باید کلاس‌های برنامه ریزی شده توسط معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان را در حوزه اصول مشاوره همسرگزینی و آموزش همسران جوان فرا گیرند.
این مسئول تاکید کرد: افرادی که در سامانه صدور مجوز مراکز مشاوره وزارت ورزش و جوانان ثبت نام کرده و مدارک خود را به صورت فیزیکی به آن مرجع ارائه نموده و مراحل را طی کرده‌اند، دیگر نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و مدارک آنها از وزارت ورزش و جوانان به نظام وانشناسی کشور ارسال می گردد.
وی در پایان تصریح کرد: کماکان بازدید دوره‌ای، تولید محتوا و آموزش‌های لازم در زمینه مشاوره ازدواج برعهده وزارت ورزش و جوانان است و همکاری این دو نهاد بهتر و با تعامل بیشتری همراه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha