وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی گفت: برای حفظ اموال سازمان تأمین‌اجتماعی تلاش می‌كنیم و می‌خواهیم اموال كارگران و مراكز درمانی آن برای بیمه‌شدگان حفظ شود.

برای حفظ اموال سازمان تأمین‌اجتماعی تلاش می‌كنیم

سلامت نیوز: وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی گفت: برای حفظ اموال سازمان تأمین‌اجتماعی تلاش می‌كنیم و می‌خواهیم اموال كارگران و مراكز درمانی آن برای بیمه‌شدگان حفظ شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره كل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دكتر علی ربیعی در جمع تشكل‌های كارگری، كارفرمایی و بازنشستگی با بیان این مطلب، افزود: درهای وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی به روی همه كارگران، كارفرمایان و فعالان صنفی باز است و آنها می‌توانند به این وزارتخانه برای بیان مشكلات خود اعتماد كنند.

وی از حل مشكل كارگران نی‌بر خبر داد و گفت: وزارت تعاون برای كارگران ساختمانی، زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های كارگری كه دارای فرزند معلول هستند، برنامه دارد و می‌خواهد مشكلات آنها را حل كند.

وی افزود: حفظ قانون كار را جزو منافع و تصمیمات بلندمدت می‌دانم و از اصول كلی این قانون دفاع كرده و به دنبال حفظ اصل این قانون هستم.

وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: باید برای حفظ فضای كسب و كار و حفظ منافع همه گروه‌های شاغل تلاش كنیم و من در این راه از هیچ كوششی فروگذار نمی‌كنم زیرا وزیر كار هستم نه وزیر بی‌كارها.

ربیعی با اشاره به ویژگی‌های سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: از خدا می‌خواهیم تا كمك كند تا سازمان تأمین‌اجتماعی را به صورت غیرسیاسی اداره كنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha