مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: منافع و مصالح كارگران در سازمان تأمین‌اجتماعی مورد توجه مدیریت این سازمان است و اجازه هیچ‌گونه معامله و دخل و تصرف در اموال بیمه‌شدگان این سازمان را نخواهم داد.

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: منافع و مصالح كارگران در سازمان تأمین‌اجتماعی مورد توجه مدیریت این سازمان است و اجازه هیچ‌گونه معامله و دخل و تصرف در اموال بیمه‌شدگان این سازمان را نخواهم داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره كل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دكتر سیدتقی نوربخش در جمع تشكل‌های كارگری، كارفرمایی و بازنشستگی با بیان این مطلب، افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی 60هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد كه این بدهی از دولت قبل بر جای مانده است.


وی گفت: مطالبات امروز كارگران از سازمان تأمین‌اجتماعی در راستای منافع و مصالح این سازمان است، درحالی كه در گذشته‌ای نه چندان دور مطالبات و نگرانی‌های مربوط به این سازمان شكل و رنگ دیگری داشت و نشان‌دهنده نگرانی كارگران از شرایط این سازمان بود.


مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: حقوق مستمری‌بگیران 25 درصد افزایش داشت كه تأمین‌اجتماعی 5درصد از این افزایش را كه مربوط به ماه‌های فروردین و اردیبهشت است به مستمری‌بگیران غیر حداقل بگیر خود بدهكار است و این 5درصد را قبل از عیدسعید فطر پرداخت خواهد كرد.


وی اظهار داشت: تأمین‌اجتماعی برنامه گسترده‌ای برای درمان این سازمان دارد و یكی از این برنامه‌ها رایگان شدن فرانشیز برای مستمری‌بگیران است.
دكتر نوربخش تصریح كرد: در طرح تحول سلامت، نیاز به خرید تجهیزات از خارج بیمارستان برای بیمار كم شده و در گام اول این طرح 100درصد درمان مستمری‌بگیران و بازنشستگان به صورت رایگان انجام شده و قصد تعمیم آن را به سایر گروه‌ها را نیز داریم.


وی گفت: با اجرای طرح ارجاع بیماران در مراكز ملكی سازمان تأمین‌اجتماعی، تلاش می‌كنیم تا امكانات بیشتری با سهولت در اختیار بیمه‌شدگان قرار دهیم و با حذف دفترچه درمان و جایگزین كردن كارت هوشمند خدمات مطلوب‌تری را به مخاطبان تأمین‌اجتماعی در سراسر كشور ارائه دهیم.


مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود:‌ كاركنان و مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی از تمام پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این سازمان برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان استفاده می‌كنند و امیدوارم بتوانیم هر روز بهتر از گذشته عمل كنیم و بخشی از مشكلات بیمه‌شدگان، را حل كنیم.


وی گفت: گام‌های مثبتی برای پرداخت بدهی سازمان تأمین‌اجتماعی توسط دولت برداشته شده و برخلاف سال‌های گذشته تلاش می‌كنیم كه اموال این سازمان دچار دست‌اندازی نشود، تلاش ما برای حفظ و حراست از اموال بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha