رئیس كانون كارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی، همسان‌سازی حقوق كارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر را یكی از مطالبات به حق آنان دانست.

سلامت نیوز: رئیس كانون كارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی، همسان‌سازی حقوق كارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر را یكی از مطالبات به حق آنان دانست.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره كل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، علی‌اصغر بیات در جمع تشکل های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی با بیان این مطلب، گفت: همسان‌سازی حقوق كارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین‌اجتماعی را به مدت 4 سال است كه پی‌گیری می‌كنیم واین كار برای ما مثل آرزویی است كه به حسرت تبدیل شده است.
وی افزود: امنیت روانی حاكم بر سازمان تأمین‌اجتماعی محصول روی كار آمدن دولت تدبیر و امید و انتخاب مدیری از بدنه این سازمان است.
وی اظهار داشت: كانون كارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین‌اجتماعی طرح خانه امید را به جای مسكن مهر در دست دارد و این طرح برای بازنشستگانی كه فاقد مسكن هستند اجرا خواهد شد.
رئیس كانون كارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین‌اجتماعی، تصریح كرد: استقلال سازمان تأمین‌اجتماعی حق ما و خط قرمز كارگران است و دغدغه جدایی درمان را از این سازمان داریم و ادغام درمان تأمین‌اجتماعی در هر وزارتخانه‌ای را درحد مزاح می‌دانیم.
وی گفت: مراكز درمانی تأمین‌اجتماعی با پول بیمه‌شدگان این سازمان احداث شده و جزو اموال كارگران است و ما راضی نیستیم اموال ما در هیچ كجا ادغام شود و اجازه دست‌اندازی به حقوق‌ كارگران و بیمه‌شدگان را نمی‌دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha