دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: از سال آینده مدارس خانواده تشکیل می‌شود که در آن تلاش می‌شود به همه اعضای خانواده در همه مقاطع زندگی آموزش‌های لازم داده شود.

سلامت نیوز: مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: از سال آینده مدارس خانواده تشکیل می‌شود که در آن تلاش می‌شود به همه اعضای خانواده در همه مقاطع زندگی آموزش‌های لازم داده شود.

بهمن بهمنی در نخستین نشست کمیته ملی ازدواج که دیروز در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد، اظهار کرد: مدارس خانواده تلاش می‌کنند همه اعضای خانواده آموزش‌هایی را برای زندگی بهتر و قوام زندگی در قالب محتواهای سازمان‌یافته دریافت کنند که از جمله آنها می‌توان به فرزندپروری، ازدواج، ارتباط با والدین و مرحله سالمندی اشاره کرد. البته هریک از این موارد شامل موضوعات جزئی‌تری می‌شود. به‌عنوان نمونه کودک‌پروری و نوجوان‌پروری ازجمله موضوعات بحث فرزندپروری است.

تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای مدارس خانواده استفاده کنیم و این مدارس دولتی نخواهند بود و زیر نظر فرهیختگان و صاحب‌نظران تحت خانواده اداره می‌شوند. مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه دانش و آگاهی کافی در حوزه زندگی جنسی وجود ندارد، اظهار کرد: متاسفانه برخی مراکز مدعی ارائه خدمات در این حوزه هستند، این در حالی است که نه شأن دین، نه فرهنگ و نه اجتماع را رعایت نمی‌کنند.

منبع:روزنامه فرهیختگان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha