سخنگوی ستاد بیمه همگانی سلامت از فراهم شدن امکان ثبت نام بیمه همگانی برای افرادی بیمه روستایی، عشایر و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت و بیمه شدگان صندوق بیمه ایرانیان بوده و از شمول بیمه خود خارج شده اند، خبر داد.

سلامت نیوز: سخنگوی ستاد بیمه همگانی سلامت از فراهم شدن امکان ثبت نام بیمه همگانی برای افرادی بیمه روستایی، عشایر و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت و بیمه شدگان صندوق بیمه ایرانیان بوده و از شمول بیمه خود خارج شده اند، خبر داد.

مهدی میرشاه ولد در گفت و گو با پانا، با بیان این مطلب اظهار داشت: اتفاق جدیدی که از روز گذشته آغاز شده، ثبت نام بیمه سلامت برای افرادی بود که بیمه روستایی، عشایر و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت و همچنین بیمه شدگان صندوق بیمه ایرانیان بودند و از شمول بیمه خود خارج شده اند، این امکان برای آن ها در سامانه بیمه همگانی سلامت فراهم شده است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت و سخنگوی ستاد بیمه همگانی همچنین توضیح داد: به عنوان مثال امکان ثبت نام برای افرادی که پیش از این ساکن روستا و یا شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت بودند و الان به شهرهای بزرگ تر رفتند و یا فردی بیمه ایرانیان داشته و اعتبار آن تمام شده است فراهم شده به طوری که در هنگام ثبت نام و مراجعه به سامانه ثبت نام بیمه سلامت به آن ها اعلام می شد که شما تحت پوشش و یا تحت تکلف هستید لذا این افراد تا دیروز نمی توانستند در سامانه ثبت نام کنند.
وی یادآور شد: خوشبختانه امکان ثبت نام برای افراد مذکور فراهم شده و می توانند با ارائه مدارکی دال بر اینکه در شمول آن نیستند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند و فرایند ثبت نام را انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha