بدنبال مسئله فوق و با توجه به حساسیت تامین غذای دانشجویان، از سوی رییس دانشگاه مجوز مناقصه محدود برای انتخاب پیمانکار تغذیه صادر گردید، که مراحل اجرایی آن به زودی نهایی خواهد شد.

سلامت نیوز: بدنبال مسئله فوق و با توجه به حساسیت تامین غذای دانشجویان، از سوی رییس دانشگاه مجوز مناقصه محدود برای انتخاب پیمانکار تغذیه صادر گردید، که مراحل اجرایی آن به زودی نهایی خواهد شد.

نظر کارشناسی در خصوص مسمومیت غذایی تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در تاریخ 27 خردادماه اعلام شد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، پیرو مسمومیت گروهی از دانشجویان در برخی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه، با دستور رییس دانشگاه، مقرر شد، معاونت بهداشتی و حراست دانشگاه نیز در این خصوص بررسی های لازم را به عمل آورند.

بر اساس این گزارش، بدنبال مراجعه و بازدید کارشناسان مذکور از آشپزخانه مرکزی و سلف سرویس های دختران و پسران دانشکده پزشکی موارد ذیل اعلام گردید:

1- آشپزخانه مرکزی دانشجویان به لحاظ فیزیکی، نیروی انسانی و مواد اولیه فاقد هرگونه مشکل بهداشتی می باشد.

2- بر اساس نمونه گیری ها و بررسی کارشناسی انجام شده، سلف سرویس پسران دانشکده پزشکی بدلیل عوامل محیطی و انسانی، طی ساعاتی از زمان توزیع غذا و به احتمال قوی در یکی از ظروف توزیع دسر غذا، دچار آلودگی بوده و همین موضوع باعث مسمومیت تعدادی از دانشجویان شده است.

این گزارش می افزاید، بدنبال مسئله فوق و با توجه به حساسیت تامین غذای دانشجویان، از سوی رییس دانشگاه مجوز مناقصه محدود برای انتخاب پیمانکار تغذیه صادر گردید، که مراحل اجرایی آن به زودی نهایی خواهد شد.

ضمناً مقرر شد در خصوص بهسازی فضای سلف سرویس مرکزی پسران نیز بررسی کارشناسی به عمل آید، که بدنبال موافقت رییس دانشگاه و تامین اعتبارات لازم، مراحل اجرایی این پروژه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال از روز پنج شنبه 26 تیرماه آغاز گردیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha