سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
کد خبر: 116181

روش فعلی برای پاک کردن خالکوبی، استفاده از لیزر است.بهترین رنگ برای پاک شدن، سیاه است. الان خیلی مد شده که از رنگ های روشن و زرد استفاده کنند که برداشتن اش خیلی سخت است.

فیلم/نحوه پاک کردن خالکوبی از بدن

سلامت نیوز: روش فعلی برای پاک کردن خالکوبی، استفاده از لیزر است.«بهترین رنگ برای پاک شدن، سیاه است. الان خیلی مد شده که از رنگ های روشن و زرد استفاده کنند که برداشتن اش خیلبی سخت است.»

موج بزرگی در آمریکا برای پاک کردن خالکوبی به راه افتاده است. به گزارش پایگاه خبری «سلامانه» به نقل از سایت «دیلی میل»، کارشناسان دلیل این اتفاق را تلاش برای پیدا کردن کار بهتر یا به هم خوردن روابط عاشقانه افراد می دانند. در هر حال، حتی ستاره های هالیوودی مثل آنجلینا جولی یا مگان فاکس هم پاک کردن خالکوبی از روی دست شان را تجربه کرده اند.

طبق آمار منتشر شده، درآمد حاصل از این کار، در یک دهه گذشته 440 درصد افزایش داشته و به حدود 5/75 میلیون دلار رسیده است. مایکل کالیک، جراح ساکن سان فرانسیسکو در این باره به « Marketwatch» گفت، مردم در 30 یا 40 سالگی سراغ پاک کردن تتو می روند:«چیزی که برای شما در 20 سالگی جذاب است، در 30 سالگی دیگر آن قدر ها جذاب نبیست.»

او ادامه داد:«بهترین رنگ برای پاک شدن، سیاه است. الان خیلی مد شده که از رنگ های روشن و زرد استفاده کنند که برداشتن اش خیلی سخت است.» روش فعلی برای پاک کردن خالکوبی، استفاده از لیزر است.

لازم به ذکر است بنا به گفته پزشکان در حال حاضر نمی‌توان ادعا کرد كه با استفاده از لیزری خاص می‌توان صد درصد در یك یا دو جلسه خالكوبی‌ها را از بین برد، از آنجا كه رنگ‌های متعددی در خالكوبی‌ها وجود دارد و رنگ دانه‌ها نیز در عمق‌های متفاوتی از پوست وارد می‌شوند برای تخریب این رنگ دانه‌ها به جلسات متعدد لیزر و لیزرهای متعدد با طول موج‌های متفاوت نیاز است.همچنین پاک کردن تاتو پس از 3 تا 4 نوبت بسیار مشکل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha