چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
کد خبر: 116230

برخی اطلاعات مهم و مفیدی که هر فردی که از لوازم آرایشی استفاده میکند باید بداند در قالب چند سوال و جواب آورده ساده شده است.با پاسخ به هر سوال فورا جواب درست را دریافت خواهید کرد و در اخر میزان اطلاعات شما سنجیده میشود که در چه سطحی از معلومات در این زمینه هستید. این مدل اطلاع رسانی منجر به فراگیری دقیق تر اطلاعات خواهد شد و به شما کمک میکند اطلاعات درست را بهتر به خاطر بسپارید.

واقعیاتی درباره استفاده از لوازم آرایشی

سلامت نیوز: امروزه تقریبا تمامی بانوان از لوازم آرایش استفاده میکنند البته سوالات و خرافه های بی شماری نیز در این رابطه وجود دارد که کمتر کسی پاسخ درست آن را  یافته است.

به گزارش سلامت نیوز مشکلاتی نظیر بیماری هایی که ممکن است با استفاده از برخی از لوازم آرایشی منتقل شود بیشترین سوالات را  به خود اختصاص داده . بیماری هایی که هرچند ممکن است آنها را آنقدر جدی نگیرید که به خاطرشان به پزشک مراجعه کنید اما ذهنتان را درگیر خود کرده است.

در زیر برخی اطلاعات مهم و مفیدی که هر فردی که از لوازم آرایشی استفاده میکند باید بداند در قالب چند سوال و جواب آورده ساده شده است.

با پاسخ به هر سوال فورا جواب درست را دریافت خواهید کرد و در آخر میزان اطلاعات شما سنجیده میشود که در چه سطحی از معلومات در این زمینه هستید.

این مدل جدید اطلاع رسانی منجر به فراگیری دقیق تر اطلاعات توسط شما خواهد شد و به شما کمک میکند اطلاعات درست را بهتر به خاطر بسپارید.

پر کردن فرم انتهایی الزامی نیست اما اگر دوست دارید اطلاعات شما در تحقیقات علمی مراکز و موسسات تحقیقاتی بدون ذکر نام استفاده شود به سوالات انتهایی نیز پاسخ دهید.  اطلاعات شما نزد سلامت نیوز کاملا محفوظ بوده و به هیچ عنوان در اختیار غیر قرار نمیگیرد.

[[quiz_display=quiz-makeup]]

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • arezoo ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
    0 0
    عالیه