سخنگوی کمیسیون عمران شورای شهر تهران با انتقاد از برج سازی های منطقه 22 تهران گفت: صدور مجوزهای ساخت و ساز در مناطق حاشیه ای تهران مانع رفت و آمد هوا در پایتخت می شود.

دیوار کشی دور گود تهران

سلامت نیوز: سخنگوی کمیسیون عمران شورای شهر تهران با انتقاد از برج سازی های منطقه 22 تهران  گفت: صدور مجوزهای ساخت و ساز در مناطق حاشیه ای تهران مانع رفت و آمد هوا در پایتخت می شود.


ابوالفضل قناعتی  عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران در گفتگو با مهر با اشاره به تخریب محیط زیست بر اثر ساخت و سازهای اخیر پایتخت گفت: برخی از این ساخت و سازها مجوزش مربوط به دوره گذشته است . پیش از این با سازمانها و نهادهای مختلف توافق ها انجام و مجوزها نیز صادر شده است. باید شورای عالی شهرسازی به برخی مجوزه های غیر قانونی ورود پیدا کند.

وی ادامه داد: برخی مجوزها که در منطقه 22 تهران که کریدور ورود هوا تهران است مانع رفت و آمد هوای تهران است. در این منطقه مجوز برج سازی بسیاری صادر شده است که عملا گردش هوا در پایتخت را با مشکل روبرو می کند. تهران در گودی قرار دارد و با این ساخت و سازها دور این گودی دیوارکشی می شود.

قناعتی اضافه کرد: کمیته ای در کمیسیون عمران و معماری و شهر سازی پیگیر این نوع ساخت و سازهاست تا با هر گونه ساخت و سازی که پایتخت را با مشکل روبرو می کند مقابله کند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha