رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس٬ از بررسی موضوع پارازیت‌ها در فراکسیون متبوعش پس از تعطیلات دو هفته‌ای مجلس خبر داد و گفت: با توجه به مضر بودن پارازیت‌ها بر سلامت انسان بررسی این موضوع در اولویت کار فراکسیون قرار دارد.

سلامت نیوز: رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس٬ از بررسی موضوع پارازیت‌ها در فراکسیون متبوعش پس از تعطیلات دو هفته‌ای مجلس خبر داد و گفت: با توجه به مضر بودن پارازیت‌ها بر سلامت انسان بررسی این موضوع در اولویت کار فراکسیون قرار دارد.

محمدرضا تابش در گفت وگو با خانه ملت٬ با یادآوری تاثیرگذاری پارازیت بر پیش‌بینی نکردن طوفان تهران٬ گفت: علاوه بر مضر بودن پارازیت‌ها در سلامت انسان‌ ادامه بی‌توجهی به وجود آن‌ها به بروز حوادثی چون طوفان تهران و به موقع پیش بینی نشدن آن نیز می‌انجامد. نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه بررسی موضوع پارازیت‌ها در حال حاضر در هیات وزیران در حال انجام است٬ گفت: طبق بررسی‌های انجام شده ‌در مضر بودن نویزها و پارازیت‌ها بر سلامت انسان شکی نیست که در حال حاضر نیز کمیته‌ای در وزارت ارتباطات برای تحقیق و بحث کارشناسانه در این خصوص تشکیل شده است.

وی همچنین از بررسی موضوع پارازیت‌ها در فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: این موضوع با هدف جلوگیری از به خطر افتادن سلامت مردم در اسرع وقت با حضور مسئولان مربوطه بررسی خواهد شد. تابش گفت: بررسی موضوع نویز و پارازیت‌ها در فراکسیون محیط زیست مجلس پس از پایان دو هفته تعطیلی مجلس صورت خواهد گرفت. این نماینده مردم در مجلس نهم٬‌ با بیان اینکه تنها علت پیش بینی نشدن طوفان تهران نویز نبوده است٬ افزود: به روز نبودن تجهیزات و امکانات سازمان هواشناسی عامل مهمی در ایجاد مشکلات و حوادثی چون طوفان تهران بوده است.

گفتنی است؛ بنابر اعلام مسئولان سازمان هواشناسی و بررسی تصاویر رادار هواشناسی تهران، مشخص شد که در سالهای اخیر، میدان دید رادار تهران و برخی دیگر از شهرها به دلیل نویزهای الکترومغناطیسی (آلودگی صوتی یا سیگنالی) ناشی از منابع مختلف، بسیار محدود شده و اغلب موارد تصاویر تولیدشده توسط رادارهای هواشناسی با نویز همراه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سلام ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    درود خدا بر انسان های باشرف که در مملکت وجود دارند فقط 3نکته لازم است دستگاه ها در مکان هایی امتحان کنید که ان سازمان استفاده از انتن در بالای ان سازمان(غیر عادی)است مثل مهمانسرای های نیرو انتظامی یک حقوق دان-یک پزشک-یک کارشناس لازم داره وواژه امواج الکترومغناطیسی در گوگل سرچ کنید تا منظور بنده متوجه شوید امواجی که جزءافسردگی وعدم تمرکز چیز دیگری در بر ندارد سال 1962 در گوگل خواهید دید(استفاده از امواج علیه انسان)