یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 11627

برنامه زاویه پنهان عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به بررسی آگهی ها و تبلیغات روزنامه ها و سایر رسانه ها درباره خدمات بهداشتی درمانی با حضور کارشناسان و مسئولان می پردازد .

این برنامه به عنوان مشتری با این موسسات تماس گرفته و پس از ضبط صحبتهای آنان ، نوار ضبط شده را بدون ذکر نام موسسه در برنامه پخش و کارشناسان که از بین نمایندگان مجلس ، مسئولین سازمان نظام پزشکی ، مسئولین وزارت بهداشت  و نیز پزشکان متخصص و مجرب هستند توضیحات لازم را در ارتباط با صحت و سقم مطالب  بیان می کنند.این برنامه فردا با حضور مهندس صفوی از اداره تجهیزات پزشکشی وزارت بهداشت به بررسی دستگاه کاشت مو و دکتر معظمی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران به بررسی دستگاه کاهش سایز بوسیله امواج صوتی می پردازد همچنین آقای دکتر واحدی از قوه قضائیه از منظر حقوقی این تبلیغات را برریس میکند . زاویه پنهان با اجرای آقای دکتر بهرام بنده یزدانی  روزهای یک شنبه از ساعت 14 تا 15 پخش می شود .  

پیشگیری مسمومیت در رادیو سلامت

فراسو : عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد . این برنامه روز یکشنبه با حضور دکتر ناصر ابراهیمی دریانی فوق تخصص گوارش و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به موضوع پیشگیری و کنترل مسمومیتهای غذایی در فصل تابستان میپردازد این برنامه هر روز ساعت 5/8 پخش میشود .

با رادیو سلامت به " زیر پوست شهر" بروید

زیر پوست شهر عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به موضوعات زندگی در کلان شهر و مشکلات و معضلات آن در آیتم های مختلف می پردازد. این برنامه روز یک شنبه با حضور آقای دکترنوری روانشناس کودک و نوجوان به موضوع سرگرمی های نوجوانان و جوانان و با حضور خانم دکتر زراتی متخصص تغذیه به موضوع تغذیه و هوای گرم تابستان می پردازد .  این برنامه به سردبیری و تهیه کنندگی خانم رویا یمینی روزهای فرد ساعت 15 پخش می شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha