پزشكان شاغل در سازمان تأمین‌اجتماعی در پی جنایت اخیر رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان‌ها و مراكز درمانی غزه، ظهر روز شنبه چهارم مردادماه جاری با تجمع درمقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در تهران این اقدام وحشیانه را محكوم و طومار صادر شده علیه این جنایت را تحویل مقامات سازمان ملل خواهند داد.

پزشكان در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در تهران تجمع می‌كنند

سلامت نیوز: پزشكان شاغل در سازمان تأمین‌اجتماعی در پی جنایت اخیر رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان‌ها و مراكز درمانی غزه، ظهر امروز( چهارم مردادماه جاری) با تجمع در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در تهران این اقدام وحشیانه را محكوم و طومار صادر شده علیه این جنایت را تحویل مقامات سازمان ملل خواهند داد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره كل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در طومار صادر شده پزشكان سازمان تأمین‌اجتماعی خطاب به بان‌كی مون دبیركل سازمان ملل متحد (un)، كمیته بین‌المللی صلیب سرخ (ICRC) و سازمان بهداشت جهانی (who) جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان‌ها و مراكز درمانی غزه و اقدامات جنایتكارانه این رژیم نسبت به مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین محكوم كردند.

در تجمع پزشكان سازمان تأمین‌اجتماعی به وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در تعرض به بیمارستان‌ها و مراكز درمانی كه براساس كنوانسیون‌های بین‌المللی در زمان جنگ مراكز درمانی مصون هستند، اعتراض می‌شود.

در این تجمع اعتراضی كه ساعت 12 ظهر امروز در خیابان دروس، بلوار شهرزاد پلاك 8، نمایندگی سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار می‌شود، بیانیه صادر شده قرائت و بر دفاع از مردم مظلوم فلسطین تأكید خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha