یک لیوان شیر سرد شاید ساده‌ترین نوشیدنی‌ای باشد که اغلب افراد در طول روز به آن دسترسی دارند، اما آیا تا به حال شنیده‌اید که با همین نوشیدنی به ظاهر ساده می‌شود خیلی از استرس‌های روزانه را پشت سر گذاشت و به آغوش آرامش رفت؟

استرس های روزانه را با این نوشیدنی پشت سر بگذارید

سلامت نیوز: یک لیوان شیر سرد شاید ساده‌ترین نوشیدنی‌ای باشد که اغلب افراد در طول روز به آن دسترسی دارند، اما آیا تا به حال شنیده‌اید که با همین نوشیدنی به ظاهر ساده می‌شود خیلی از استرس‌های روزانه را پشت سر گذاشت و به آغوش آرامش رفت؟

دکتر مسعود کیمیاگر،متخصص تغذیه و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در هفته نامه زندگی مثبت نوشت: یک لیوان شیر سرد شاید ساده‌ترین نوشیدنی‌ای باشد که اغلب افراد در طول روز به آن دسترسی دارند، اما آیا تا به حال شنیده‌اید که با همین نوشیدنی به ظاهر ساده می‌شود خیلی از استرس‌های روزانه را پشت سر گذاشت و به آغوش آرامش رفت؟ خوردن شیر به طور مرتب ترشح ماده سروتونین را در بدن به دنبال دارد که به آرامش، رفع بی‌خوابی و استرس کمک می‌کند به‌ویژه اگر با یکی از منابع ویتامین 5 Bاز جمله خرما همراه شود.

حالا اگر دلتان یک خواب راحت و آسوده می‌خواهد یا اگر بین روز و بعد از 3-2 جلسه کاری احساس می‌کنید برای رسیدگی به بقیه کارهایتان به دوپینگ نیاز دارید، خودتان را میهمان میلک شیک موز و خرما کنید. برای درست کردن این نوشیدنی بسیار خوشمزه و ساده کافی است هسته‌های 2 عدد خرما را بگیرید و آن را همراه نصف موز و یک و نیم لیوان شیر داخل مخلوط‌کن بریزید و خوب بزنید تا کاملا یکنواخت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عباس ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    باسلام‏ ‏وعرض‏ ‏ادب‏ ‏ازمطالعات‏ ‏این‏ ‏بنده‏ ‏حقیر‏ ‏لازم‏ ‏بذکر‏ ‏است‏ ‏مخلوط‏ ‏شیر‏ ‏با‏ ‏موز‏ ‏یا‏ ‏هویج‏ ‏نفخ‏ ‏میاورد‏ ‏متشکرم