یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 116398

امروز دمای پایتخت به 42 درجه بالای صفر می رسد و درحالیکه هواشناسی این افزایش دما را در این فصل طبیعی می داند گرمای هوا تاب تهرانی ها را بریده و شركت توزیع برق تهران از آماده باش صد گروه عملیاتی توزیع برق تهران در روزهای گرم خبر می دهد.

تهران، امروز، 42 درجه

سلامت نیوز :امروز دمای پایتخت به 42 درجه بالای صفر می رسد و درحالیکه هواشناسی این افزایش دما را در این فصل طبیعی می داند گرمای هوا تاب تهرانی ها را بریده و شركت توزیع برق تهران از آماده باش صد گروه عملیاتی توزیع برق تهران در روزهای گرم خبر می دهد.به گزارش مهر، دیروز تهران دمای ۴۱ درجه را پشت سرگذاشت اما امروز یکشنبه این دما یک درجه نیز افزایش خواهد یافت. بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی امروز دمای تهران به ۴۲ درجه سانتیگراد می رسد.


بیش از یك هفته است كه پیش بینی های هواشناسی از افزایش دمای هوای تهران خبر می دهد تا جایی كه  امروز تهرانی ها گرمترین روز سال را تجربه می كنند. بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی امروز دمای تهران به 41 تا 42 درجه می رسد.


مدیركل هواشناسی استان تهران در حالی از افزایش دما در طول امروز خبر می دهد كه هوای تهران را همچون سالهای گذشته در چنین روزهایی می داند.
محمدعلی عزیز اوقلی در این باره می گوید: دمای فعلی هوای تهران طبیعی است و جای نگرانی ندارد و هر سال در اوایل مردادماه با دمای 40 تا 42 درجه هم در پایتخت روبه رو می شویم.


وی می افزاید: تا پایان روز دمای تهران به 42 درجه هم می رسد و احتمال دارد این افزایش دما تا 20 مردادماه  ادامه داشته باشد.
در حالی كه هواشناسی افزایش دما را طبیعی می داند گرمای هوا تاب تهرانی ها را بریده و شركت توزیع برق تهران از آماده باش 100گروه عملیاتی توزیع برق تهران در روزهای گرم خبر می دهد.


این شركت اعلام كرده است كه اکیپ های عملیاتی مناطق 21گانه این شرکت با فرماندهی ستاد مدیریت بحران شرکت، نسبت به مدیریت حوادث و خاموشی‌های احتمالی در شهر تهران اقدام خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha