مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به وعده اعلام شده برای پرداخت مابه‌التفاوت 5درصدی افزایش حقوق مستمری‌بگیران این سازمان تا پیش از عید سعید فطر، گفت: علاوه بر این، مابه‌التفاوت افزایش حق اولاد، عائله‌مندی و كمك هزینه همسران متكفل فرزند مستمری‌بگیران نیز به حساب آنان واریز شده است.

تمامی مطالبات مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی پرداخت شد

سلامت نیوز:مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به وعده اعلام شده برای پرداخت مابه‌التفاوت 5درصدی افزایش حقوق مستمری‌بگیران این سازمان تا پیش از عید سعید فطر، گفت: علاوه بر این، مابه‌التفاوت افزایش حق اولاد، عائله‌مندی و كمك هزینه همسران متكفل فرزند مستمری‌بگیران نیز به حساب آنان واریز شده است.

به گزارش اداره كل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دكتر سیدتقی نوربخش ضمن تبریك فرارسیدن عید سعید فطر به تمامی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی، اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین‌ماه سال‌جاری را از اقدامات بی‌سابقه انجام شده توسط سازمان تأمین‌اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: با اعلام افزایش 25 درصدی حقوق تمامی مستمری‌بگیران به سازمان تأمین‌اجتماعی این افزایش همزمان با پرداخت حقوق خردادماه اعمال شد.

دكتر نوربخش گفت: مابه‌التفاوت 5 درصدی مربوط به فروردین و اردیبهشت نیز هم‌اكنون و در آستانه عید سعید فطر به حساب مستمری‌بگیران غیرحداقل بگیر واریز شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه از پرداخت مابه‌التفاوت افزایش كمك هزینه عائله‌مندی، حق اولاد و كمك هزینه همسران متكفل فرزند خبر داد و گفت: مابه‌التفاوت این افزایش‌ها نیز از فروردین لغایت تیرماه 93 به حساب مستمری‌بگیران واریز شده است.گفتنی است در مورد افزایش حقوق مستمری‌بگیران حداقل‌بگیر، از ابتدای سال جاری افزایش 25 درصدی اعمال شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha