نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر مشکلات عدیده ای که در بیمارستانهای دولتی و دانشگاهی و همچنین تامین دارو در کشور وجود دارد افزود : متاسفانه وضع بهداشت و درمان امسال بدتر از سال قبل می شود.

وضع بهداشت و درمان کشور امسال بدتر از سال قبل می شود
دکتر حسینعلی شهریاری در خصوص کسری بودجه وزارت بهداشت به مهر گفت : معاون امور مجلس وزارت بهداشت در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مدعی شد که 1600 میلیارد تومان کسری بودجه دارند.

وی در توضیح جزئیات این میزان کسری اعتبار وزارت بهداشت در سال جاری افزود : 400 میلیارد تومان آن از سال گذشته است و به همین میزان برای امسال نیز کسری دارند و 800 میلیارد تومان هم اعتبار جدید نیاز دارند که در مجموع 1600 میلیارد تومان اعتبار جدید برای وزارت بهداشت نیاز است.

شهریاری در ارتباط با حل این مشکل از سوی مجلس گفت : بر اساس اصل 75 قانون اساسی مجلس نمی تواند مصوباتی که بار مالی دارند تهیه کند، بنابراین دولت باید لایحه بیاورد و مجلس حتما کمک خواهد کرد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه دولت برای تامین کسری بودجه وزارت بهداشت در سال گذشته هیچ لایحه ای نیاورده بود تصریح کرد : حل این مشکلات در درجه اول بر عهده دولت و وزارت بهداشت است.

وی با تاکید بر مشکلات عدیده ای که در بیمارستانهای دولتی و دانشگاهی و همچنین تامین دارو در کشور وجود دارد افزود : متاسفانه وضع بهداشت و درمان امسال بدتر از سال قبل می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha