رئیس سازمان بهزیستی از خانه‌دار شدن خانواده‌های دو معلول تا پایان سال خبر داد.

سلامت نیوز :همایون هاشمی هنگام بازدید از طرح‌های عمرانی بهزیستی تبریز اظهار کرد: سال گذشته تمام خانواده‌های دارای سه معلول صاحب خانه شده‌اند و امسال نیز خانواده‌های دارای دو معلول صاحب مسکن خواهند شد.

به گزارش  روابط عمومی سازمان بهزیستی ، وی گفت: بهزیستی کشور آمادگی دارد هر اندازه که خیران کمک کنند سه برابر آن را به عنوان منابع  اختصاص دهد تا مسکن قابل قبول و خوبی در اختیار جامعه هدف قرار گیرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تعداد واحدهایی که امسال به خانواده‌های دارای دو معلول واگذار خواهد شد را بیش از 30 هزار واحد مسکونی اعلام کرد و گفت: در حال حاضر احداث بیش از 200 هزار واحد مسکونی در دستور کار این سازمان است.

هاشمی وضعیت مراکز خدماتی سازمان بهزیستی را مستهلک دانست و گفت: شیرخوارگاه‌ها و مراکز نگهداری کودکان بی‌‌سرپرست با گذشت زمان مستهلک شده و ضروری است که بازسازی شود.

وی مشارکت خوب خیران را در نوسازی این اماکن و همچنین احداث مراکز تخصصی و فوق تخصصی یادآور شد و گفت: در حال حاضر بیش از هزار طرح مختلف عمرانی در سازمان بهزیستی کشور با مشارکت خیرین در دست اجراست.

رئیس سازمان بهزیستی کشور احداث اولین مهمانسرا و هتل ویژه مددجویان بهزیستی در مشهد و همچنین مراکز آبدرمانی آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و شمالی را از جمله طرح‌های مهم بهزیستی اعلام کرد.

هاشمی با اشاره به اینکه تاکنون در بحث جهیزیه، کمک مالی و همچنین ساخت شیرخوارگاه‌ها در استان‌های محروم خیرین حمایت‌های خوبی را از سازمان بهزیستی و جامعه هدف آن داشته‌اند افزود: در سال جاری نیز ساخت شیرخوارگاه‌ های متعدد در دستور کار سازمان قرار گرفته و به زودی چند شیرخوارگاه جدید در تهران و استان‌های مختلف ساخته خواهد شد.

هاشمی جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور را بیش از 4 میلیون و 800 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این افراد به طور مستمر از خدمات سازمان بهزیستی بهره‌مند می‌شوند که امسال نیز بر اساس طرح جدید بیش از 250 هزار نفر بر تعداد مدجویان این سازمان افزوده شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به استان آذربایجان شرقی از چند مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و شیرخوارگاه بازدید کرد و برای بازدید از شهرهای مرند و جلفا عازم این منطقه شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیدسعید حسینی زیدانلو ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    سلام .من سال 67 معلول قطع نخاع گردن شدم والان اسایشگاه زندگی میکنم اینقدر دروغ گفتن این مسولین درد یهزیستی که ما عادت کردیم اما با پارتی میشه بیشتر هم گرفت فقط بدونین همین الان زنی با شوهر معتاد و2معلول دختر داره برجی 250 هزار تومن کار میکنه دریغ از نگاه این مسعولیناینقدر به ما دروغ گفتن اینم سوزه سال 94 خدا انشالله منثل من اینارو تخت نشین کنه بحق اقا قمر بنی هاشم اینم شماره موبایلم ترسی ندارم ........یاعلی